تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۵۷۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرشاسبی: طالقانی به تنهایی نمی‌تواند برای فوتبال خوزستان کاری کند
  مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: طالقانی به تنهایی نمی‌تواند چرخ سنگین فوتبال را به سمت جلو حرکت دهد و باید همدلی، کمک و وحدت باشد.

حمیدرضا گرشاسبی امروز ۱۲ مهرماه در مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان، اظهارکرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا اوضاع فوتبال کشور بهتر شود. همچنین به آقای طالقانی بابت انتخابش به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان تبریک و تسلیت می‌گویم. تسلیت از این نظر که مسئولیت سنگین است و با توجه به شرایط باید کار کند زیرا بدهکار جامعه فوتبال و مردم هستیم.

 وی ادامه داد: استان خوزستان صادرکننده فوتبال به سایر استان‌ها و کشور است و بر این اساس یک دست صدا ندارد و آقای طالقانی به تنهایی امکان ندارد که بتواند چرخ سنگین فوتبال را به سمت جلو حرکت دهد و باید همدلی، کمک و وحدت باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: یک نخبه، قهرمان و متخصص ورزشی به نام بنی‌تمیم سکان‌دار ورزش استان خوزستان شده است و مطمئن باشید همه دست به دست هم خواهیم داد و این وحدت و همدلی را ایجاد خواهیم کرد زیرا ما به نوجوانان و نونهالان بدهکار هستیم و نمی‌توانیم کم‌فروشی کنیم و بگوییم چون پول و زمین نیست کار نمی‌کنیم. ما مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مقطعی که آقای دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد بود این باشگاه هشت ملی‌پوش داشت اما الان کجا هستیم؟ پس مگر طالقانی به تنهایی می‌تواند ملی‌پوش تربیت کند؟ ما، هیات‌ها و باشگاه‌ها وظیفه داریم که این کار را انجام دهیم. ضمن اینکه حق گرفتنی است و مدیری که تشکیلات دستش است مگر اجازه دارد رشته‌های ورزشی را کم کند؟ بیخود می‌کند. او مگر می‌تواند دست رد به سینه نوجوانان و جوانان استان خوزستان بزند. ۸۰ درصد منابع کشور از استان خوزستان است و مگر آن مدیر اجازه دارد بگوید فلان رشته باشد و رشته دیگر تعطیل شود. پس من گرشاسبی اگر در چنین شرایطی بمانم، خیانت کرده‌ام.

گرشاسبی ادامه داد: پس از امروز باید یا علی بگوییم و از همه اعضای مجمع می‌خواهم که همه با هم حرکت کنیم و اگر اختلافات و فاصله‌ها باشد، به سود ما نیست. زمانی که من مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بودم چندین ورزشگاه در این استان ساخته شد که همه مثل نگین می‌درخشیدند. همچنین آقای طالقانی شاهد است که بیش از ۵۰ زمین فوتبال در استان ساخته شد اما اکنون تمام فشارها روی فولاد است و تیم‌ها زمین ندارند که یک بازی برگزار کنند و امکانات و نور هم نیست و هر چند این‌ها دلیل نمی‌شود و باید کمک کنیم و یقه مسئولان را بگیریم. آنکه در این استان صنعتی مسئول است باید کمک کند و انتظار ویژه از استاندار خوزستان داریم که اتاق فکر ورزش استان را راه‌اندازی کند و این امکانات در اختیار نوجوانان، جوانان و مردم قرار بگیرد. خوزستان باید بدرخشد و همیشه نیز درخشیده است. در گذشته سهم خوبی در تیم ملی داشتیم اما اکنون عقب هستیم و نباید تعارف کنیم و باید به سمت جلو حرکت کنیم. همیشه عهد و پیمانم با خودم این است که اگر نتوانم در جایی به سمت جلو حرکت کنم خیانت نکنم و نمانم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار