تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۵۷۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رییس فدراسیون فوتبال:
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال خوزستان در جو آرامی برگزار شد
 نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع انتخاباتی هیات فوتبال خوزستان در جوی آرام و بدون تنش برگزار شد و فدراسیون هیچگونه دخل و تصرفی در امور نداشت.

  منصور قنبرزاده روز سه شنبه در مجمع انتخاب ریییس هیات فوتبال خوزستان در اهواز، بیان کرد: فدراسیون در فرآیند احراز هویت نامزدها هیچ دخل و تصرفی نداشته و ندارد و فرآیند انتخابات بر اساس اساسنامه هیات های فوتبال استان ها برگزار می شود لذا ما غیر از این نه مجاز هستیم و نه می توانیم حرکت کنیم.

وی گفت: در بحث فرایند انتخابات، یک کمیته سه نفره همانند سایر انتخابات تشکیل می شود که یکی از اعضای کمیته نماینده اداره کل ورزش و جوانان است؛ همچنین کارشناس حقوقی و نماینده هیات رییسه هیات فوتبال استان دیگر اعضای این کمیته هستند که فرآیند بررسی سوابق را انجام و نامزدها را تایید کردند و فدراسیون فوتبال بدون اینکه دخل و تصرفی داشته باشد همان چیز را تایید می کند.

وی افزود: آقای تاج پیش از این جلسه ای با آقای پولادگر معاون وزیر داشت از طرفی خود من نیز با آقای فرهادیان مدیرکل امور فدراسیون ها نشستی داشتم و خواهش کردم نماینده وزارت ورزش و جوانان هم در مجمع امروز حضور پیدا کند که آقای کاشانی از ابتدای جلسه تا انتها، کار نظارت بر آرا را انجام داد.

قنبرزاده خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: از آنجا که اهل این استان هستم چندی پیش به استان خوزستان آمدیم و تعدادی از دوستان به استقبال ما آمده و در مهمانسرا ناهاری را صرف کردیم همچنین بلافاصله جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم لذا ذهنتان کاملا روشن باشد و هیچگونه ابهامی در کار نیست.

وی ادامه داد: حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دوستان قدیمی ما بوده و ارادت ویژه ای به او دارم. به هر حال برگزاری انتخابات فرآیندی دارد که فدراسیون هیچگونه نقشی در حذف و اضافه افراد ندارد. در این مجمع مدیران مختلف ورزش استان حضور داشتند و قطعا تشخیص ۵۰ نفر برای ما حجت است لذا باید بپذیریم که در چارچوب قانون حرکت کنیم. نزدیک به ۴۰ سال در ورزش هستم و همیشه سعی کردم در مدار قانون حرکت کنم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: الان آقای طالقانی سکان دار هیات فوتبال استان است که به عنوان یک برادر کوچکتر به او توصیه می کنم از همه نظرات استفاده مطلوب کند زیرا اگر در فاز اختلافات برویم تمرکز خود را از دست داده و نمی توانیم کار کنیم. ما اگر یک خانواده واحد می باشیم، بهتر می توانیم مطالبه گری کنیم.

وی افزود: مجمع با اکثریت آرا آقای طالقانی را انتخاب کرد و او هم به طور قطع از تمام نظرات استفاده خواهد کرد. استان خوزستان با توجه به شرایط ویژه ای که دارد برای ما مهم بوده و امیدوارم دست به دست هم داده تا چرخ هیات به خوبی بچرخد؛ همچنین باید با پیشکسوتان فوتبال خوزستان تعامل داشته باشیم تا این مسوولیت سنگین به سرانجام برسد.

مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان روز سه شنبه در اهواز برگزار شد که عبدالکاظم طالقانی با ۴۶ رای از ۴۸ رای به عنوان رییس این هیات برگزیده شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار