تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۵۷۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالقانی برای چهار سال دیگر رییس هیات فوتبال خوزستان شد
 انتخابات تعیین رییس هیات فوتبال خوزستان روز سه شنبه در اهواز برگزار شد و عبدالکاظم طالقانی با ۴۶ رای برای چهار سال به عنوان رییس این مجمع انتخاب شد.

  امید احمدی، البرز حاجی پور و محمد نظری دیگر نامزدها برای ریاست هیات فوتبال خوزستان بودند که احمدی انصراف داد و ۲ عضو دیگر غایب بودند.

این مجمع با حضور ۴۸ عضو برگزار و سه عضو نیز غایب بودند. ۲ رای نیز سفید به صندوق ریخته شد.

نصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون، طهمورث حیدری و احمدرضا براتی ۲ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این مجمع حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده‌ این اداره کل در مجمع حضور نداشتند.عبدالعظیم آل کثیر سرپرست هیات فوتبال و کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز در مجمع حضور نداشتند.

توجه به استعدادیابی، جذب ارگان ها و شرکت ها در رشته فوتبال، تعامل با آموزش و پرورش و میزبانی تورنمنت های مختلف بخشی از برنامه های رییس هیات منتخب بود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما مکلف بودیم انتخابات را در ساعت مقرر طبق قانون برگزار کنیم. از آقایان پولادگر، فرهادیان و کاشانی که به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان در این مجمع حضور یافتند تشکر می کنم.

قنبر زاده افزود: خوزستان مهد ورزش و جوانمردی در کشور است و امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوشایندی در فوتبال این استان باشیم.

وی ادامه داد: امید احمدی انصراف خود را از شرکت در انتخابات مجمع به صورت مکتوب اعلام کرد و در رای گیری حضور ندارد و ۲ نامزد دیگر غایب بودند که اعضای مجمع تشخیص دادند در رای گیری نباشند.

طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: برای فدراسیون مهم بود تا مجمع انتخاباتی خوزستان که عصاره فوتبال استان است برای فوتبال این منطقه تصمیم بگیرد و این موضوع برای ما حایز احترام است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار