تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۵۷۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای حدود ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در صنایع خوزستان
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ارتقای مهارت شاغلین و تامین نیروی انسانی ماهر ومتخصص مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی ۴۷ هزار و ۴۱۶ نفرساعت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اجرا شد
جلیل بیت مشعلی گفت: فعالیت آموزشی این بخش در بیش از ۱۵۰ حرفه مهارتی از قبیل اپراتور جرثقیل، اطفاء حریق، پرورش دهنده زنبور عسل، تعمیر موتور، تکنیک‌های مدیریت و سرپرستی، روان شناسی صنعتی در تمامی سطوح مهارتی با رویکرد صنعتی، خدماتی و کشاورزی برگزار شد. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص هدف از اجرای آموزش در صنایع گفت: آموزش در صنایع، بخشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه شاغلان بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقاء سطح مهارت آنان همگام با فناوری‌های روز در قالب آموزش جوار کارگاهی ضمن کار و بین کارگاهی ارائه می‌شود.

او خواستار تعامل و همکاری بیشتر صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در جهت ارتقای سطح مهارت کارگران شاغل در واحد‌های صنعتی شد. 

به گفته او اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان آمادگی دارد تا با ارایه انواع آموزش‌های مهارتی مرتبط با صنایع براساس استاندارد‌های بین المللی زمینه ساز رونق تولید باشد.

بیت مشعلی می گوید: شاغلان در صنایع پس از فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی مطابق با استاندارد جهانی دریافت خواهند کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار