تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۵۷۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همکاری مشترکان برق خوزستان باعث عبور موفق از پیک تابستان امسال شد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه از پیک مصرف سال ۱۴۰۱ موفق و بدون خاموشی عبور کردیم، گفت: همکاری مشترکان و به ویژه همراهی صنایع در خوزستان موجب شد تا از پیک تابستان امسال عبور کنیم.
محمود دشت‌بزرگ با تقدیر و تشکر از همراهی مشترکان در همه سطوح برای مدیریت مصرف برق امسال ، بیان کرد: همانند پارسال با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته در ۲ بخش افزایش ظرفیت و مدیریت شبکه و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف، تابستان ۱۴۰۱ نیز بدون خاموشی پشت سر گذاشته شد.

وی با بیان اینکه به دلیل حاکم بودن دمای ۵۰ درجه و بالاتر (تا ۵۵ درجه) در بیشتر روزهای تابستان در خوزستان، مدیریت شبکه سخت و رکوردهای تاریخی در مدیریت مصرف ثبت شد، افزود: در طول این مدت چندین بار از پیک مصرف سال‌های قبل عبور کردیم و رکورد مصرف هشت هزارو ۸۰۶ مگاوات نیز به ثبت رسید.

دشت‌بزرگ بیان کرد: مدیریت شبکه‌ای که در بیشتر ایام فصل گرم پربار است به همراه گرما و رطوبت هوا که در برخی از روزها با گرد و غبار و توفان مونسون نیز همراه بود تنها با تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق و تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه میسر بوده است.

وی گفت: کار ارزشمندی که امسال صورت گرفت و باعث شد عبور موفقی از تابستان داشته باشیم، مسوولیت‌پذیری مردم و صنایع در مدیریت مصرف و رعایت کردن میزان مصرف برق ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: الگوی موفق تلاش کارکنان صنعت برق و همراهی مشترکان باعث شد به غیر از ساعت‌های کوتاهی که نقاطی از شبکه به دلیل حادثه ناشی از شرایط آب و هوایی دچار خاموشی شد، شبکه در پایداری کامل باشد.

دشت‌بزرگ با تشکر از رسانه‌ها برای همراهی با صنعت برق و فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت مصرف برق، اضافه کرد: پایداری شبکه برق در بخش خانگی و چرخیدن چرخ صنایع در تابستان ۱۴۰۱ با آن گرمای کم سابقه، نتیجه یک کار هماهنگ و برنامه‌ریزی منسجم بوده که به ثمر نشست.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار