تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۵۷۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعاون روستایی از کاهش سهمیه آرد خوزستان جلوگیری کند

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار خوزستان گفت:اداره کل تعاون روستایی خوزستان راهکارهای مناسبی را برای جلوگیری از کم شدن سهمیه آرد استان ارایه دهد.

 آقا رضا فتوحی روز دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به اعلام سرانه ملی آرد اعلام شده باید با جدیت پیگیر شویم تا سهم آرد روستاییان خوزستان کاهش پیدا نکند و وضعیت توزیع آرد در استان ساماندهی شود.

وی با اعلام نارضایتی از اتلاف وقت مردم در صفوف نانوایی‌ها گفت: ضروری است ضمن ریشه یابی هرچه سریعتر علت تشکیل صف مقابل نانوایی ها ،نسبت به مکان‌یابی مناسب و افزایش تعداد نانواها در مکان‌های با پراکنش کمتر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه مجوز نانوا به جز در موارد ناشی از فوت فرد قابل واگذاری به فرد دیگری نیست افزود: پخت نکردن یک تا ۲ ماهه هر واحد خبازی ، باعث حذف آن دستگاه از چرخه و ابطال مجوز آن واحد خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: جلسه‌ای به صورت اختصاصی با حضور مسوولان سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه نانوایان گرفته شده و با ارایه راهکار فنی از کاهش یارانه آرد استان جلوگیری شود. 

وی با اشاره به اهمیت وجود سبوس خوراکی در تامین آهن مورد نیاز بدن انسان، گفت: معاونت غذا و داروی خوزستان نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص علت تیرگی نان سبوس دار نسبت به نان های دیگر اقدام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار