تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۵۷۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تامین اعتبار برای یک هزار کلاس درس در خوزستان
یک هزار کلاس درس در خوزستان آماده بهره‌برداری است که برای تکمیل و تحویل آن‌ها به آموزش و پرورش نیاز به تامین اعتبار دارند.
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: از این تعداد ۵۳ پروژه که همه خیر ساز هستند با تامین اعتبار به سرعت تکمیل خواهند شد؛ دانش آموزان این مدارس ثبت نام شده هستند و نیاز به مدرسه خود دارند. 

علی قربانی می گوید: برای این واحد‌های آموزشی با مشکلاتی برای نصب انشعاب آب و برق روبه رو هستیم.

او گفت: ادارات خدمات رسان قول همکاری را داده‌اند و نیاز است برای نصب این انشعابات با خیران همکاری شود و یا برای پرداخت هزینه آن همکاری داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول باید مدارس کانکسی و سنگی بالای ۱۰ نفر برچیده شوند و کمترین آمار مدارس سنگی و کانکسی در کشور متعلق به خوزستان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲۵ پروژه مدرسه سنگی خشکه چین در خوزستان وجود دارد که در دست ساخت و جایگزینی هستند؛ از این تعداد پنج مدرسه در رامشیر و رامهرمز توسط یک خیر مدرسه ساز در دست ساخت است.

او می‌گوید:۲۰ مدرسه سنگی و خشکه چین دیگر در حال بررسی برای جایگزینی است و ۶۰ میلیارد ریال از سوی دولت برای ساخت آن‌ها پرداخت شده و به دنبال کمک خیرین هستیم تا امسال این مدارس ساخته و جایگزین شوند

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار