تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۵۷۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفر و تکمیل ۴۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور
 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری گفت: ۴۵ حلقه چاه نفت و گاز، نیمه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور، با تلاش حفار مردان این شرکت، حفر و تکمیل شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ حلقه بیشتر است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری، مسعود افشار بیان کرد: از این تعداد چاه، سه حلقه توسعه‌ای، چهار حلقه اکتشافی و ۳۸ حلقه تعمیری بوده است‌. 

وی افزود: از شمار چاه های حفر شده ۳۴ حلقه در گستره عملیاتی  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در قالب پروژه و سه حلقه در اجرای طرح های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل شد. 

افشار ادامه داد: در این مدت  ۳۹ هزار  و ۶۹۰ متر حفاری با کاربست دکل های خشکی و دریایی ناوگان شرکت به ثبت رسید که این رقم هفت هزار و ۱۲۹ متر در قیاس با مدت مشابه پارسال افزایش دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه این شرکت ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک  دارد که تعدادی در برنامه بازسازی و نوسازی و یا جایگزین هستند گفت: هم اکنون ۹ دکل حفاری خشکی در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

 شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۳۵۸ به عنوان یک ش
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار