تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۵۷۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ دستگاه اتوبوس برای تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری دزفول خریداری شد
 رییس شورای اسلامی شهر دزفول از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری این شهر خبر داد و گفت: سهم شهرداری دزفول برای خرید این اتوبوس‌های مجهز ۲۵ درصد و سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۷۵ درصد است.

 محمد حسن پرآور عصر یکشنبه در یکصد و دهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در سالن جلسات این شورا افزود: به زودی این اتوبوس‌ها برای استفاده در ناوگان حمل و نقل درون شهری تحویل شهرداری دزفول داده می‌شوند.

وی از نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، معاونت عمرانی استانداری خوزستان و شهردار دزفول برای پیگیری تهیه این اتوبوس‌ها قدردانی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول با تبریک نهم مهر روز سالمندان آنها را ذخیره‌ای برای جامعه دانست و گفت: این قشر با تضعیف جسم و بیماری‌ها نیازمند توجه ویژه خانواده‌ها و دولت هستند.

یکی از اعضای شورای شهر دزفول نیز با اشاره به کمبود سرویس مدارس که موجود سردرگمی و بوجود آمدن مشکل برای دانش آموزان شده خواستار تسریع در رسیدگی به این موضوع شد.

غلامعلی رسالتی  همچنین با اشاره به بلاتکلیفی پرسنل شهرداری که در آزمون تبدیل وضعیت پذیرفته شده اند خواستار تعیین تکلیف آن ها شد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول در این باره گفت: موضوع تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون از استانداری در حال پیگیری است و تاکنون ۸۰ نفر از آنها تبدیل وضعیت شده و مراحل کار مابقی در دست اقدام است.

شهردار شب در شهرداری دزفول راه اندازی شد

مشاور شهردار دزفول در حوزه امور شهری نیز در این نشست از راه اندازی شهردار شب در شهرداری خبر داد و اظهارداشت: دزفول شهری زنده و پویا است و بخش زیادی از خدمات شهرداری همچون جمع آوری زباله، پاکسازی و نظافت سطح شهر در شب انجام می‌شود.

مسعود طالبی‌فر افزود: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر دزفول، پس از بررسی‌ها و جلسات متعدد درخصوص راه اندازی شهردار شب مقرر شد معاونین شهردار همچنین مدیران سازمانها و مناطق به عنوان شهردار شب به صورت نوبتی شب‌ها در شهرداری حضور داشته باشند و امور شهر را در شب پیگیری کنند.

وی ادامه داد: به زودی شماره همراه مستقیمی برای ارتباط با شهردار شب معرفی می‌شود.

 لوایح و نامه‌های رسیده به کمیسیون‌های برنامه و بودجه، املاک و حقوقی و فرهنگی، اجتماعی مطرح و اعضای شورای شهر در مورد آنها تصمیم گیری کردند.

در این نشست مواردی نظیر صدور مجوز تجهیز و خرید ماشین آلات خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از طریق برگزاری تشریفات قانونی همچنین مساعدت مالی به برگزار کنندگان طرح ملی حفظ قرآن که با حضور ۷۰ نفر از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی جندی شاپور برگزار شده بود مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار