تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۵۷۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا خوزستان:
اقتدار نیروی انتظامی در گرو پرورش نیروهای مقتدر و مهربان است
  رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان اقتدار نیروی انتظامی را در گرو پرورش نیروهای مقتدر و مهربان دانست و گفت: اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در حفظ صیانت و بصیرت نیروهای فراجا کمک می کند تا پلیسی مقتدر و مهربان برای مردم و شهروندان پرورش دهیم.

  حجت الاسلام والمسلمین صادق غلامعلی تبار در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا نیروی انتظامی مقتدر و مهربانی را در استان داشته باشیم ادامه داد : در بعد اجتماعی ، سازمان عقیدتی سیاسی فراجا فعالیت های بسیاری دارد تا نیروهای انتظامی را در راستای معارف ، اعتقادی و تربیتی هدایت و پرورش دهد تا به درستی به جامعه و کشور خدمت کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان  افزود : پرسنل فراجا باید با اقدام جهادی در خدمت کشور و استان باشند و از حالت روزمرگی خارج شوند و در عین حال به هم نوع خود احترام بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی تبار افزود : عقیدتی سیاسی فراجا در راستای جهاد تبیین برنامه های مذهبی ،تولید محتوا در فضای مجازی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، ترویج فرهنگ ایثار ، آموزش های متعدد مذهبی و قرانی و همچنین برنامه های متنوع در فضای مجازی تهیه و در اختیار یگانها و نیروها قرار داده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت :  اعزام کارکنان فراجا به کربلا و سفرهای زیارتی در کشور به صورت ماهانه به همراه کمک هزینه سفر ، برگزاری دوره  طرح ولایت از برنامه های عقیدتی سیاسی فراجا می باشد.

وی در خاتمه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، اجرای صبحگاه مشترک ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا  و برگزاری مسابقات قرانی را از جمله برنامه های هفته نیروی انتظانی در خوزستان عن ان کرد.

در تقویم رسمی کشور ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ هفته فراجا نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار