تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۵۷۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به تاج گفتم نمی‌توانم جلوی قانون بایستم اما موافق بازگشت طالقانی نیستم
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به شرایط حاکم بر فوتبال خوزستان در سال‌های اخیر، علی رغم تمایل فدراسیون به بازگشت رییس سابق هیات فوتبال استان، موافق این موضوع نیست.

فوتبال خوزستان در سال‌های اخیر با مشکلات ریز و درشت فراوانی در بخش ساختاری و برنامه‌ای مواجه بوده است، مشکلاتی که اغلب پیشکسوتان آن را دور از شان مهد فوتبال کشور می‌دانند و همین مشکلات را باعث فاصله گرفتن این رشته از خیلی از استان‌ها برمی‌شمارند. استان‌هایی که شاید پیش از این چندان در فوتبال مطرح نبودند اما حالا خوزستان را هم پشت سرگذاشته‌اند.

در روزهای اخیر عنوان شد که تاج رییس فدراسیون فوتبال به همراه قنبرزاده با سفر به خوزستان با رییس سابق هیات فوتبال استان و یکی دیگر از کاندیداها دیدار داشته است، دیداری که گویا منجر به این شد که فدراسیون چند روز بعد اعلام کند که مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال استان ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد. موضوعی که با واکنش سرپرست هیات فوتبال خوزستان نیز همراه بود و او باتوجه به ابهامات موجود و آماده نبودن مقدمات لازم برای برگزاری این مجمع، از تغییر احتمالی تاریخ مجمع خبر داد.

البته تاج در روز سفر خود به اهواز با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز جلسه‌ای جهت متقاعد کردن وی برای بازگشت طالقانی رییس سابق به هیات فوتبال خوزستان داشت. موضوعی که البته با مخالفت بنی‌تمیم همراه بود زیرا او معتقد است فوتبال خوزستان نیازمند مدیریت جدید برای خروج از شرایط نامناسب فعلی است.

در ادامه گفت‌وگوی ایسنا را با بنی‌تمیم در خصوص این موضوع می‌خوانید.

"موافق برگزاری مجمع هیات فوتبال خوزستان در تاریخ ۱۲ مهرماه نیستیم، البته طبق اساسنامه‌ای که فدراسیون در بخش برگزاری مجامع استانی دارد، برگزاری مجمع از عدالت خارج است و به نظر من اصلا شرایط رقابت سالم در مجمع فراهم نیست اما به این معنی نیست که ما به دنبال ایجاد چالش در فوتبال خوزستان باشیم.

البته به شدت از وضعیت فوتبال خوزستان گله‌مند هستم زیرا در حال حاضر تنها سعادت حردانی را در تیم‌ملی داریم و این حق خوزستان نیست چرا که حق فوتبال این استان بیشتر است. حتی پیشکسوتان فوتبال خوزستان نیز از وضعیت موجود این رشته گله‌مند هستند. بر این اساس معتقدم اگر قرار است رییس سابق هیات فوتبال خوزستان مجدد به هیات برگردد و به گله مندی ما نیز نسبت به این موضوع توجه نشود، قطعا آینده فوتبال استان مبهم‌تر خواهد شد.

آقای تاج هفته گذشته زحمت کشید و به اهواز آمد و طی جلسه‌ای که با بنده داشت مقرر شد اصلاحاتی در رفتار خود نسبت به برگزاری مجمع هیات فوتبال خوزستان به وجود آورد که متاسفانه در عمل این را ندیدیم و حتی بعد از چند روز زمان برگزاری مجمع خوزستان اعلام شد.

در این جلسه آقای تاج به بنده گفت که اساسنامه این اجازه را به فدراسیون فوتبال می‌دهد که خودمان مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان را برگزار کنیم اما به حرمت شخص شما ترجیح دادیم که جلسه‌ای با شما در این خصوص داشته باشیم که من هم گله‌مندی جامعه فوتبال را عنوان کردم و گفتم من نمی‌توانم جلوی قانون بایستم اما واقعا شرایط استان نمی‌طلبد که آقای طالقانی مجددا به هیات فوتبال برگردد و ما موافق هم نیستیم، ضمن این‌که در این مجمع اصلا شرایط رقابتی وجود ندارد ولی در نهایت نظر آقای تاج به بازگشت آقای طالقانی بود.

به هر حال در همان جلسه به خود آقای تاج هم گفتم نظر من تاخیر در برگزاری زمان مجمع است و باید به  این موضوع زمان بدهیم تا شرایط بهتری را برای رقابت عادلانه‌تر فراهم کنیم اما در نهایت با این موضوع موافق نشد و علی‌رغم موافقت ما فدراسیون می‌خواهد این هفته مجمع را برگزار کند و من هم فعلا تصمیمی برای حضور در این مجمع ندارم."

مرجع / ایسنا
برچسب ها: ورزش ، خوزستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
فوتبال خوزستان دیگه هیچ وقت روز خوش نمیبینه تعجب میکنم هیچ کسی اعتراض نکرد تاج راحت امد باند خودشو اورد حتی قروینم پیشرفت چشمگیری داشته تو فوتبال و زیر ساخت بعد تیم های خوزستانی تو لیگ یک باید برن خرم اباد میزبانی کنن
:
:
:
آخرین اخبار