تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۵۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال از پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک روز سه شنبه در ایذه+جزییات تشییع
مراسم استقبال از پیکر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک که پس از 39 سال جاویدالاثری در تفحص های اخیر شناسایی شد روز سه‌شنبه در ایذه برگزار خواهد شد.
 مراسم استقبال از پیکر مطهر سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک که پس از 39 سال جاویدالاثری در تفحص‌های اخیر شناسایی شد روز سه‌شنبه با حضور آحاد مختلف در شهر ایذه برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 15 و 30 دقیقه روز سه شنبه 12 مهر از میدان آزادگان واقع در ورودی شهر ایذه از سمت اهواز آغاز و در ادامه در مسیر میدان ولایت، چهارراه امام علی (ع)، میدان امام (ره) به سمت مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. پس از آن مراسم شبی با شهدا در این مکان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید تازه تفحص شده نیز چهارشنبه ازساعت 14 و 30 دقیقه از محل مصلی امام خمینی (ره)، بلوار مدرس به سمت گلزار شهدای شهر ایذه برگزار خواهد شد و پیکر این شهید پس از سال‌ها در خانه ابدی خود در این قبرستان آرام خواهد گرفت.

سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک روز 3 اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش 39 سال در این منطقه به‌صورت گمنام باقی ماند و در تجسس‌های اخیر کشف شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار