تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۵۷۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقم قرارداد بازیکنان فولاد چشم در می‌آورد / مقابل مس در حد تیم در حال سقوط بازی کردند
 یک پیشکسوت فوتبال با انتقاد از نوع بازی تیم فولاد مقابل مس کرمان، گفت: این تیم در حد یک تیم در حال سقوط فوتبال بازی کرد.

عبدالمجید باقری‌نیا در خصوص تساوی بدون گل تیم فولاد مقابل مس رفسنجان که با انتقاد جواد نکونام از تیمش همراه بود و بازی فولاد را بازی در حد یک تیم محلی دانست، اظهار کرد: من هم با نظر آقای نکونام موافقم. در لیگ برتر یک وقفه به موقع داشتیم و همین باعث شد که تیم‌ها بتوانند نقاط ضعف و قوت‌شان در شش هفته ابتدایی لیگ را بررسی کنند و این وقفه سه هفته‌ای این فرصت را به مربیان داد که قوی‌تر وارد مسابقات شوند که در این میان برخی تیم‌ها قوی‌تر به لیگ برگشتند و برخی تیم‌ها مثل فولاد ضعیف‌تر پا به مسابقات گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به بازی شب گذشته فولاد مشخص نیست بازیکنان مقصرند که دستورات مربیان را به خوبی در زمین اجرا نکردند یا مسائلی که در خصوص حضور جواد نکونام در تیم ملی مطرح شده بود تأثیر منفی روی تیم گذاشته بود و تمرکز بازیکنان را برهم زده بود.

این پیشکسوت فوتبال تأکید کرد: به نظر من شب گذشته فولاد در حد یک تیم در حال سقوط فوتبال بازی کرد. مگر می‌شود مقابل تیمی مثل مس کرمان که به جز شروین بزرگ که او هم در خوزستان شناخته شد و دیگر بازیکن شناخته شده‌ای نداشت این گونه بازی کرد؟ باید بگوییم فولاد شانس آورد که مقابل مس کرمان شکست نخورد.

وی ادامه داد: مگر می‌شود فولاد با این همه مهره که وقتی رقم قراردادشان را می‌شنویم چشم‌مان درمی‌آید در طول ۹۰ دقیقه یک موقعیت گل هم مقابل حریف خود نداشته باشد. به هر حال آقای نکونام، آقای گرشاسبی، باشگاه فولاد و هر کسی که مسئول است باید فکر دیگری به حال این تیم کند. در مجموع چه در کلاس فوتبال و چه در ایجاد موقعیت و حتی در نقطه قوت فولاد یعنی دفاع کردن چیزی ندیدیم. وقتی تیمی مثل مس کرمان معمولی مقابل فولاد صاحب موقعیت گل می‌شود و حتی تعداد شوت‌هایش به سمت دروازه فولاد بیشتر بود، این یک هشدار به نکونام، آقای گرشاسبی، مربیان و بازیکنان فولاد است.

باقری‌نیا بیان کرد: اصلاً شرایط فولاد خوب نیست و بهتر است بگویم این شرایط ناامید کننده است و درست است که خود نکونام هم به نوع نامناسب تیمش اعتراف داشت و این چیزی است که همه دیدند و نمی‌توانست آن را انکار کند. برخی مواقع یک تیم می‌بازد اما فوتبال بازی می‌کند ولی فولاد نتیجه لازم را نگرفت و فوتبال هم بازی نکرد.

وی تأکید کرد: با توجه به هزینه‌ای که فولاد برای این فصل داشته است کسی جز قهرمانی انتظار دیگری از این تیم ندارد. اگر سه تیم پرهزینه در لیگ برتر داشته باشیم فولاد یکی از این سه تیم است.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی نیز گفت: روز گذشته پیکانی که سخت می‌بازد مقابل ذوب آهن شکست خورد و همه این‌ها هشدار برای سه تیم خوزستانی است. نفت مسجدسلیمان در همین بازی علی‌رغم اینکه دقیقه ۲ گل دریافت کرد اما یک نیمه خوب را پشت سر گذراند اما در نیمه دوم ورق برگشت و نفت حرفی برای گفتن نداشت و من می‌گویم خدا را شکر که چهار گل دریافت کردند زیرا حتی می‌توانستند هفت گل بخورند. یعنی به کلی اراده بازی در اختیار نساجی قرار داشت و هر کاری که خواستند انجام دادند. نمی‌دانم دلیلش افت بدنی بازیکنان نفت مسجدسلیمان بود یا دلیل دیگری داشت. البته به نظر من نفت با واگذاری میانه زمین چنین شکستی را متحمل شد. البته قصد دخالت ندارم اما به نظر من تعویض‌هایی که آقای مهاجری انجام داد میزان دوندگی خط میانی نفت را پایین آورد و به همین مقدار میزان دوندگی نساجی بیشتر شد.

وی بیان کرد: این شکست سنگین گویای عیار تیم نفت مسجدسلیمان نیست و باید برای مشخص شدن عیار آن منتظر بازی‌های آینده باشیم. زیرا چنین اتفاقاتی در فوتبال بسیار رقم می‌خورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار