تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۵۷۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جایزه بهترین پوستر جشنواره TPAM ارمنستان برای گرافیست خوزستانی
 رسول حق‌جو گرافیست خوزستانی، برنده جایزه بهترین پوستر از جشنواره بین‌المللی پوسترهای تئاتری ارمنستان TPAM ۲۰۲۲ شد.

جشنواره بین‌المللی پوسترهای تئاتری ارمنستان در حالی برگزار می‌شود که پس از ارزیابی پوسترهای ارایه شده، پوستر نمایش «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» اثر رسول حق‌جو توانست جایزه‌ بهترین پوستر BEST POSTER این رویداد را از آن خود کند.

جوایز دیگر جشنواره نیز به «یوری توریو ـ بلاروس»، «بنجامین فرناندز ـ فرانسه»، «اریچ بریچبوهل ـ سوییس»، «داریوش الهیاری ـ ایران»، «زیمون زیمانکیه‌ویز ـ لهستان» اختصاص یافت.

رسول حق‌جو، از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، پیشتر در رویدادهای ملی و بین‌المللی متعددی شرکت داشته و جوایز متعددی در این خصوص را از آن خود کرده است.

وی پیش از این در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی متعددی نظیر مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر تاکوما (ایالات متحده آمریکا)، سه‌سالانه پوسترهای تئاتری سوفیا (بلغارستان)، مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر آیوتزیناپا (مکزیک)، مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر یونسکو، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی پوسترهای اجرا (روسیه)، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی طراحی پوستر کالچرهافن (دانمارک)، مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی سه‌سالانه پوستر ترناوا (اسلواکی) و نیز چندین مسابقه و نمایشگاه ملی و بین‌المللی دیگر حضور داشته و در حال حاضر نیز به عنوان نماینده کشورمان در دوسالانه بین‌المللی گلدن بی (Golden Bee) روسیه حضور دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار