تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۵۷۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروز کریمی: عازم ترکیه بودم که پیشنهاد صنعت نفت به دستم رسید
  سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باتوجه به اینکه نیتم خدمت است، مسئولیت هدایت نفت را پذیرفتم.

 فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خوشحال هستم که یک بار دیگر در جمع تیم ریشه دار و محبوب صنعت نفت آبادان هستم. امیدوارم با تلاش تمام بازیکنان و با حمایت هیات مدیره و همچنین حمایت همه جانبه هوادارانمان، مسئولان و اصحاب رسانه بتوانیم یک تیم خوب را بسازیم و در ادامه امتیازات لازم را کسب کنیم. امیدوارم خدا در این تیم به ما نیرو و قوت بدهد تا نزد مردم آبادان و هواداران این تیم عاقبت مان ختم به خیر شد.

وی در مقایسه با صنعت نفت که این فصل با تیمی که در گذشته خودش هدایت آن را در اختیار داشت، گفت: خیلی در خصوص صنعت نفت در این فصل کنکاش نکردم اما با توجه به شرایطی که تیم سابقم داشت به نظرم هم آن تیم و هم تیم فعلی خوب هستند اما تیم سابقم از نظر مهره و شرایط کار و با توجه به اینکه زمان مناسب تری برای تمرین با تیم داشتم، متفاوت بود اما در مجموع دو تیم خوب هستند. مشکلی که این فصل با صنعت نفت داریم عدم زمان مناسب برای آماده سازی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روزی که به من برای قبول این مسئولیت اعلام شد، عازم ترکیه بودم و به خاطر عشق و علاقه ام به اینجا آمدم. موقع نماز ظهر بود که پیشنهاد صنعت نفت آبادان به دستم رسید و با توجه به سابقه حضور خوبی که در این شهر داشتم و اینکه نیتم خدمت است این مسئولیت را پذیرفتم. کارکردن و بستن این تیم نیاز به زمان دارد و البته کادر فنی گذشته نیز زحمت کشیده است که از آنها تشکر می کنم اما تفکرات سرمربیان با هم متفاوت است و اگر آن تفکرات مورد قبول بود، من اصلاً اینجا نبودم. به نظرم به زمان نیاز داریم تا تفکرات در تیم جا بیافتد و اگر خاطرتان باشد آن فصلی که اینجا بودم در سه هفته ابتدایی فعالیتم دو امتیاز گرفتیم ولی فکر می کنم بعد از بیست تا بیست و پنج روز جا بیفتیم. 

وی خاطرنشان کرد: ما خیلی نمی توانیم در تیم تغییر ایجاد کنیم و ساختار یک تیم برای تغییر نیاز به زمان و ممارست دارد و با دو سه جلسه، کار جمع نمی شود اما برای بازی فردا روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کرده ایم. ضمن اینکه روی نقاط ضعف حریف نیز کار شده است.

کریمی ادامه داد: مشکل صنعت نفت فعلی این است که نبض بازی در زمین مسابقه دست یک لیدر نیست و اگر یک گرداننده داشته باشیم تیم از این حالت خارج می شود. تغییراتی را در نظر گرفته ایم و با توجه به اینکه برای جذب یک نفر جا داریم، یک بازیکن هم مدنظرمان است که اگر او بیاید به میزان خیلی زیاد تغییر خواهیم کرد. البته نمی توانم اسم آن بازیکن را بگویم چون تیم های دیگر برایمان شاخ می شوند. 

وی عنوان کذد:  اگر در داخل محوطه نمی توانیم خوب کار کنیم بدون تعارف بگویم کم کار شده است. گل زدن سخت ترین کار در فوتبال است. در سالن هشت به هشت بازی می کردیم که فرشاد پیوس نیامد و من فوروارد بازی کردم و به اندازه ۱۰ کیلومتر در بیست دقیقه دویدم و فقط یک گل زدم که هم خودم صدمه دیدم، هم گلر و مدافع حرف. فرشاد نیمه دوم آمد که سر او ریختیم که کجا بودی و وقتی وارد بازی شد خدا را شاهد می گیرم که شش گل زد که فکر کنم یک کیلومتر هم ندوید. پی یک زمانی گلزنی در ذات بازیکن است و یک موقع باید بازیکن ممارست داشته باشد. الان هم در نفت گلزن ذاتی نداریم و بازیکن دیگرمان برای گلزنی باید ممارست کند. اگر خدا عمر داد اختصاصی با خط حمله کار می کنیم تا از موقعیت ها بهترین استفاده را داشته باشیم. 

سرمربی تبم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکن ایرانی مدنظرمان است که خارج بازی می کند و لژیونر است. 

وی بیان کرد: درباره پیش بینی برای بازی فردا، گفت: پیش بینی کار خدا است. فوتبال رو ندارد. یک بازی بین بارسلونا و چلسی بود که آخر بازی موقعیت بارسلونا ۲۴ و موقعیت چلسی یک بود اما چلسی یک بر صفر برنده بازی بود. پرسپولیس هم در کورس قهرمانی با برانکو به آبادان آمد که با یک گل بردیم که وجدانا می توانستیم سه گل هم بزنیم. پس فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تا جایی که برای مان مقدور بوده است نقاط قوت مس رفسنجان را بررسی کرده ایم. البته چند مصدوم تاثیرگزار داریم. ریکانی از بند مصدومیت رها شده است اما آماده نیست. در کنار همه این ها صنعت نفت پیش از این تنبل بازی می کرد و خود بازیکنان هم اعتراف کردند. اگر یک روز نمی توانیم فوتبال برزیلی که مختص این شهر است را بازی کنیم، حداقل باید گردن کلفت بازی کنیم تا مثل آب خوردن بازی ها را واگذار نکنیم. تحصیلات عالیه من روانشناسی است و با بازیکنان جلساتی داشته ام که امیدوارم مثمرثمر باشد و نتیجه آبرومندانه بگیریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار