تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۵۷۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین پروانه دانش بنیان در خوزستان صادر شد
 مدیرکل استاندارد خوزستان گفت:نخستین پروانه دانش بنیان در زمینه فرآورده‌های شیمیایی حوزه خطوط انتقال نفت و گاز در خوزستان، توسط این اداره کل صادر شد.

علی داوودی بیان کرد: با عنایت به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و پیرو تفاهم منعقد شده بین معاونت علمی و فناوری با سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر اخذ گواهی های استاندارد مرسوم، می توانند برای محصولات دانش بنیان خود گواهی انطباق (تطبیق مشخصه¬های عملکردی محصول بر اساس یک استاندارد ملی یا بین‌المللی) یا گواهی محصول (تطبیق مشخصه های عملکردی اظهار شده با نتایج آزمون) دریافت کنند، اداره کل استاندارد خوزستان اولین پروانه دانش بنیان را در زمینه فرآورده های شیمیایی حوزه خطوط انتقال نفت و گاز صادر کرد. 

وی گفت: شرکت سازه کامپوزیت ستر موفق به اخذ پروانه دانش بنیان KB-COP برای محصول چسب اپوکسی ۲جزیی مورد مصرف در خطوط انتقال نفت و گاز شد. اعتبار این پروانه سه سال از تاریخ صدور است.

وی افزود: اداره کل استاندارد خوزستان با حمایت از شرکت های دانش بنیان‌ در پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های خوزستان علاوه بر مشاوره و راهنمایی در زمینه استانداردسازی ملی و تجاری سازی محصولات تولیدی علامت ویژه دانش نماد را این به واحدها اعطا می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار