تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۵۷۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دریادار تنگسیری: کمربندها را محکم ببندیم
 فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کمربندها را محکم ببندیم و برای تحقق تمدن نوین اسلامی با صلابت پشت سر رهبر عزیز انقلاب اسلامی گام برداریم.

  دریادار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان هندیجان خوزستان بیان کرد: افتخار می‌کنم در جمع دوستانی حضور یافتم که دوران جوانی  را کنار آنها بودم؛ شما کسانی هستید که شاخص مسیر حرکت رو به جلوی آنان متکی به  خون جوانان غیور و شهیدی است که تا  آخرین لحظه عمر خود، در میدان عمل دفاع مقدس بیاد امام بودند و در مسیر امام استقامت کردند.

وی افزود: امروز ما با توکل بر خداوند متعال مقابل توطئه‌های دشمنان  کوتاه نخواهیم آمد و اگر یک قدم در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم، یعنی در حق شهدا کوتاهی کرده ایم و آنها ما را نخواهند بخشید.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسوول هستیم، ادامه داد: باید کمربندها را محکم ببندیم و در مسیر گام دوم انقلاب برای تحقق تمدن نوین اسلامی همراه و همگام با مکتب شهید سلیمانی، سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شناخت راهبرد اصلی دشمن در فضای کنونی جامعه گفت:دشمن امروز به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق در جامعه است، و  می‌خواهد طوری وانمود کند که مردم و جوانان ما ناامید شده‌اند، اما این خیالی باطل بیش نیست.دشمنان ما نمی دانند مردم نجیب و ولایتمدار و جوانان با همت و علم پژوه ما همان گونه که در دفاع مقدس جانانه سختی ها را تحمل  و با صلابت ایستادگی کردند امروز نیز با بصیرت و دشمن شناسی ، اهداف پلید دشمن را  بیشتر از همیشه دانسته و می‌دانند.

وی ادامه داد: دشمن در روزهای آخر عمر استکباری می‌خواهد ما را از اقتدار ملی باز دارد پس بر همه ما واجب است در ادامه مسیر شهدا برای تحقق شعار سال(تولید دانش بنیان اشتغال آفرین) که برای ما یک منشور و راهبرد است با حفظ وحدت ملی  گام برداریم و خسته نشویم.

تنگسیری با گرامیداشت و تکریم  یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) که ملل مختلف جهان معاصر را بیدار نمود تا خود را بشناسند و از یوغ سلطه استکبار خارج شوند، گفت:ما همان گونه که در دفاع مقدس از فرماندهی امام عزیز اطاعت می کردیم امروز نیز در مسیر و راه امام راحل(ره) و در شرایط حساس تر نسبت به قبل ، باید سرباز شایسته ای برای رهبر معظم انقلاب باشیم  و با تبعیت و اطاعت محض از این سلاله پاک رسول ا...(ص) خود را به جایگاه عاقبت به خیری نزدیک و با عمل به فرامین و دستوراتش زودتر گام های ترقی و پیشرفت را بپیماییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در این آیین به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت و دلاوری همرزمان شهیدش به ویژه شهید سردار بهرام مزارعی و سایر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز با تاکید بر ادامه راه شهدا و بصیرت افزایی در دفاع از ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل(ره) با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی قشرها با همه ظرفیت ها در مقابل دشمن مبارزه کردند و اینک نیز همچنان ایران اسلامی با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت اله باقری از عوامل برگزار کننده گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و رزمندگان و دیگر شرکت کنندگان در این گردهمایی تقدیر و تشکر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار