تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۵۷۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باند سارقان مسلح خودرو توسط پلیس آگاهی خوزستان منهدم شد
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : اعضای باند سارقان مسلح خودرو در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حجت سفید پوست شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و تیرخوردگی مالباخته توسط سارقان در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی اعضای باند سه نفره سارقان را با یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان ۴۹ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منازل سارقان یک قبضه سلاح جنگی ، ۲ تیغه خشاب، ۶۵ فشنگ جنگی به همراه ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور شکات در محل‌های سرقت انجام شد، بیان داشت: تحقیق برای کشف سایر جرائم احتمالی این بان د سارق مسلح ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار