تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۵۷۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای خرید ریسه smd به چه نکاتی توجه کنیم ؟

ریسه smd ، یک ابزار نورپردازی صحنه چند مداری است. ریسه های ال ای دی ، یکی از ابتدایی ترین انواع وسایل روشنایی موجود می باشند. آنها معمولا از ردیفی از لامپ ها تشکیل شده اند. یک ریسه نورانی ، به تنهایی معمولاً به 3 یا 4 مدار متصل می شود. هر مدار داخلی شامل چندین لامپ است که به طور مساوی در داخل واحد قرار گرفته اند. برند نما نور ، جز برترین تولید کننده های تجهیزات روشنایی در داخل کشور می باشد. اگر به دنبال محصولات روشنایی مختلفی هستید ، پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه بی نظیر برق نت مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که به دنبال آنها هستید ؛ از چراغ خطی گرفته تا ریسه های ال ای دی رنگارنگ ، تماماً در این فروشگاه موجود می باشند. کافیست که با مراجعه به وب سایت barghnet.com و مشاهده محصولات متنوع موجود در آن ، بهترین محصول را انتخاب کنید.

ویژگی چراغ های نما نور چیست ؟

یک طراح نورپردازی ، اغلب از عدسی (عدسی های شیشه ای رنگی) یا ژل ، برای ایجاد رنگ های مختلف این ریسه های ال ای دی استفاده می کند. سپس می‌ توان دستگاه را به چندین مدار مختلف متصل کرد و به هر دسته از چراغ‌ های رنگی ، اجازه می‌ دهد تا توسط یک دیمر جداگانه روی تخته روشنایی کنترل شوند. چراغ‌ های نواری اغلب برای رنگ‌ آمیزی سیکلوراما استفاده می‌ شوند اغلب ، در مکان‌ های قدیمی‌ تر و کم‌ هزینه‌ تر مانند مدارس و ملاس های آموزشی ، چراغ‌ های فلورسنت قدیمی ، منبع نور اولیه هستند. اما امروزه ریسه های ال ای دی ، رایج تر شده اند. ریسه های smd ، می توانند نور خروجی مشابهی را با مصرف برق کمتر به وجود آورند. این محصولات ، نیاز به ژل های رنگی را از بین می برند. اگر برای نورپردازی های خود ، نیاز به یک ریسه رنگی همه کاره دارید ، می توانید از محصولات بی نظیر و با کیفیت نما نور استفاده کنید.

بهترین برند ریسه های ال ای دی

چراغ‌ های نواری ال ای دی ، که به عنوان ریسه های LED نیز شناخته می‌ شوند ، چراغ‌ های خطی کوچکی هستند که احتمالاً آنها را در بسیاری از مکان‌ ها دیده‌ اید. هر نوار از مجموعه ای از تراشه های ال ای دی با اندازه های مختلف تشکیل شده که بر روی یک برد مدار انعطاف پذیر متصل می شوند. برند های مختلفی در سراسر کشور بر‌ روی تولید ریسه های ال ای دی تمرکز کرده اند ، اما ریسه های smd و نمانور ، جز بهترین برند های موجود در کشور می باشد. حتماً شنیده اید که استفاده از چراغ های LED نواری با مصرف انرژی ، مزایای گسترده ای برای کاربران دارد. با این حال ، برند های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که عظیم ترین تجهیزات روشنایی را برای استفاده هموطنان تولید می کنند. جهت خرید بهترین برند ریسه های ال ای دی ، می توانید به وب سایت barghnet.com رجوع کرده و محصولات خود را تهیه نمایید.

چرا LED ها بهترین انتخاب برای روشنایی هستند ؟

لامپ های رشته ای سنتی ، دارای بازده انرژی 20٪ هستند. این بدان معنی است که شما برای قبض انرژی پرداخت می کنید که 80 درصد انرژی به عنوان گرما از بین رفته است. این واقعیت که لامپ های LED طول عمر عملیاتی طولانی دارند به بهبود کارایی لامپ ها کمک می کند. این بدان معنی است که شما می توانید برای مدت طولانی تری هزینه ها را پس انداز کنید و تا زمانی که لامپ ها را تعویض می کنید ، به اندازه کافی پس انداز کرده اید تا ده ها لامپ دیگر بخرید. ضربه های خارجی هنگامی که به یک راه حل روشنایی قابل اعتماد نگاه می کنیم ، دوستی با محیط زیست جز آپشن های مهم است. اولین نکته در مورد ریسه های ال ای دی این است که آنها عاری از هرگونه مواد شیمیایی سمی هستند اما در نقطه مقابل ؛ تعداد زیادی از لامپ های فلورسنت معمولی ، دارای تعدادی مواد مانند جیوه هستند که برای محیط زیست خطرناک می باشند. ریسه های ال ای دی بسیار بادوام هستند ، زیرا با استفاده از اجزای محکم ساخته می شوند و برای تحمل سخت ترین شرایط ایده آل هستند. ال ای دی ها در برابر لرزش ، ضربه و آسیب های خارجی مقاوم هستند.

نمایندگی برند نمانور

نمایندگی های برند نمانور ، در سراسر کشور مشغول به کار هستند و بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می کنند. به لطف کیفیت بالای محصولات تولید شده و خدمات سریعی که که توسط این شرکت به مشتریان ارائه می شود ، شاهد کمترین میزان شکایت و نارضایتی از سمت مشتریان عزیز هستیم. محصولات روشنایی نمانور ، کیفیت فوق العاده بالایی را در پخش نور و عمر مصرفی خود دارند. شرکت نمانور ، به عنوان اولین گزینه خرید تجهیزات روشنایی برای تمامی هموطنان عزیز و حتی شرکت های خارجی به شمار می آید. چراغ های خطی نمانور ، به شما این امکان را می دهند تا آن ها را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که اعتقاد زیادی به صرفه جویی در مصرف انرژی دارید ، ریسه ها و چراغ های خطی نمانور ، باید جزئی از انتخاب های شما باشند. برند نمانور ، تعهد دارد تا کشور را به کمک دستاورد های جدید و راه‌ حل‌ های کارآمد انرژی خود ، متحول سازد. در حال حاضر ، تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت ، دارای برچسب کنترل کیفیت می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار