تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۵۷۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجموعه انتظامی با اقتدار، ناآرامی‌ها را مدیریت کرد
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این جریانات اخیر مجموعه انتظامی با اقتدار وارد عمل شد و صحنه ناآرامی‌ها را خوب مدیریت کرد.
 آیت الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز ضمن تاکید بر اهمیت حفظ اتحاد اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) با روحیات معنوی خود، جریان اخوت و برادری و امنیت و رفاه را در میان ملت که در آن موقع درگیر جنگ شدید بود، راه انداخت و سبب شد حکومت تازه شکل گرفته اسلام به سرعت رشد و گسترش یابد.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر کشور، افزود: اعتراض با تخریب و وارد کردن خسارت به اموال عمومی شخصی مردم کاملا فرق می‌کند، اعتراض با کشتن کردن افراد و آتش زدن قرآن و تخریب مسجد و حسینیه کاملا در تضاد است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از اهداف دشمن که سعی در خاموش کردن آن داشت راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حسینی بود که با حضور میلیونی مسلمانان در سراسر جهان اتحاد و انسجام جامعه اسلامی به دنیا نشان داده شد.

وی به پیروزی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در برگزاری با شکوه مراسم اربعین و عضویت رسمی کشور ایران در سازمان همکاری شانگهای اشاره کرد و افزود: در این جریانات اخیر مجموعه انتظامی با اقتدار وارد عمل شد و صحنه را مدیریت کرد.

آیت الله فرحانی گفت: نیروی انتظامی در این صحنه همچون سایر اقدامات خوش درخشیده و می‌بایست با مخلان نظم و امنیت عمومی همچون گذشته قاطعانه برخورد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار