تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۲۵۷۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید بیش از ۳۳ میلیون لیتر الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: ۳۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۷۰ لیتر الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی تولید شده است.
 عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: تولید ۳۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۷۰ لیتر الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی، عبور از ظرفیت اسمی و ثبت رکورد جدید در شرکت خمیرمایه و الکل رازی را نشان دهنده خودباوری و همت کارکنان این مجموعه تولیدی است.

او می گوید: این شرکت قطب الکل طبی منطقه است و با تولید روزانه ۱۱۰ هزار لیتر در تامین ۸۰ درصد الکل طبی مورد نیاز کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

ناصری می‌گوید: تولید الکل طبی نیز به تازگی با طرح دانش‌بنیان یکی از متخصصان نیشکری، به ۲۰ درصد بیش از ظرفیت اسمی رسیده است که گامی مهم در سال تولید دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

شهرام فرحمند، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی ثبت رکورد تولید ۳۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۷۰ لیتر الکل طبی را نشانه شایستگی، کار گروهی و استفاده موثر و حداکثری از امکانات دانست.

وی الکل طبی تولیدی این شرکت را باکیفیت‌ترین الکل طبی خاورمیانه عنوان و اضافه کرد: علاوه بر تامین نیاز کشور به این محصول، این فرآورده باارزش را به سایر کشور‌ها صادر می‌کند.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار