تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۵۷۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نهمین یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد
صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، جمعی از مدیران و پرسنل سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های طرف قرارداد،نهمین یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "عباس صدریانفر” مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در نهمین یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ نفر از پرسنل سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های طرف قرارداد از خانواده ایثارگران هستند،اظهار داشت:در طول جنگ تحمیلی خانواده بزرگ صنعت آب و برق خوزستان با حضور فعالانه و تامین آب و برق نقش مهمی در موفقیت رزمندگان داشتند و دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند.

صدریانفر افزود:در تابستانی که گذشت با تلاش های شبانه روزی کارکنان صنعت آب و برق خوزستان چالش های بزرگی مانند خشکسالی،پدیده مونسون،تکمیل طرح آبرسانی غدیر و…بصورت تحسین برانگیزی مدیریت شد و ضمن جلوگیری از بحران،خدمات مناسبی به مردم ارائه شد.

"سردار شاهوارپور” فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این مراسم گفت:از ابتدای انقلاب و با تعیین رویکرد جدید در کشور که مبتنی بر عزت بود،غرب تلاش خود را برای مقابله با انقلاب آغاز کرد و با تحریک صدام،جنگ هشت ساله را به راه انداختند.

وی با اشاره به تاریخ ۲۰۰ سال اخیر کشور و ضعف حاکمان مستقر تصریح کرد:در ۲۰۰ سال اخیر و پیش از وقوع انقلاب اسلامی،وسعت کشور ما بالغ بر پنج میلیون مترمکعب بود که بعلت ضعف حاکمان آن سالها بالغ بر دو سوم مناطق از کشور ما جدا شد ولی با تکیه بر غیرت دینی و ملی،رزمندگان ما اجازه ندادند حتی یک میلی متر از خاک کشور در جنگ هشت ساله جدا شود.

شاهوارپور با اشاره به تحرکات اخیر جریان ضد انقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بیان کرد:در طی سالهای اخیر،دشمن تلاش کرده است به بهانه های مختلف،مردم را بر علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کند و در این مسیر از همه ظرفیت های ممکن بهره برده است ولی ملت بصیر ایران اسلامی گول این نقشه ها را نمی خورد و با همه توان از انقلاب مردمی خود دفاع می کند.

:
:
:
آخرین اخبار