تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۵۷۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی
 وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است، در این خصوص توضیحی ارائه داد.

یوسف نوری امروز (۵ مهرماه) در جمع فرهنگیان شهرستان شادگان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار سامانه تاکنون ۸۴۰ هزار معلم اطلاعات خود را در سامانه رتبه‌بندی وارد کرده‌اند و فرآیند رتبه‌بندی در حال طی کردن مراحل پایانی است و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان است.

به گزارش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، وی با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه‌بندی معلمان،  افزود: بالغ بر ۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه‌بندی خواهند شد و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ساز و کار تعیین وضعیت نیروهای مهرآفرین، گفت: آزمون نیروهای مهرآفرین ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد و روند رتبه‌بندی این همکاران وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری در پایان با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و بر این اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار