تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۵۶۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی بهترین فروشگاه برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای
اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟ معرفی بهترین فروشگاه برای پرمیوم کردن اکانت spotify به صورت قانونی و ارزان
خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای شما را به دنیایی از موسیقی های بین المللی می رساند و امکانات فوق العاده ای برای شنیدن فایل های صوتی مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه جدید میلیون ها طرفدار را در سر تا سر دنیا به خود اختصاص داده و به شهرت رسیده است. با در نظر گرفتن گسترده وسیع برنامه های پخش موزیک، باید دید چرا این برنامه مورد توجه واقع شده است؟ این گزارش برای آشنایی بیشتر با برنامه جدید اسپاتیفای و قابلیت های نسخه پریمیوم آن آماده شده است.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اکانت اسپاتیفای پرمیوم نسخه پولی یا غیر رایگان این برنامه است که با قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید، همه نیازهای خود را در این برنامه جست و جو کنید. بخش های مختلف آن امکاناتی فراتر از نسخه های رایگان اسپاتیفای در اختیار شما قرار می دهند.

به علاوه برای خرید این برنامه هزینه ناچیزی پرداخت می شود؛ روش های خرید آن نیز با یکدیگر تفاوت دارند. برخی اکانت های اسپاتیفای پریمیوم به صورت تک نفره قابل استفاده بوده و برخی از آن ها به صورت خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند.

امکانات متعدد نسخه پریمیوم اسپاتیفای

شما می توانید، با این برنامه آهنگ های مورد نظر خود را از تلفن همراه پخش کنید. در این برنامه بخش های ویژه ای برای دسترسی به فایل های صوتی و موسیقی وجود دارند که تنها بر روی نسخه های غیر رایگان قابل استفاده هستند. قابلیت دانلود آهنگ ها و انتقال آن ها به تلفن همراه نیز در این نسخه ها ایجاد شده است.

قابلیت گوش دادن آهنگ ها بدون نیاز به اینترنت نیز در این نسخه ها ایجاد شده که امکانات بیشتری در اختیار افراد قرار می دهد. برنامه اسپاتیفای در تلاش بوده که کیفیت پخش موسیقی را در نسخه های پریمیوم افزایش دهد. در کنار این قابلیت های مهم، کلیه امکانات نسخه های رایگان spotify نیز در اسپاتیفای پریمیوم وجود دارند.

خرید اکانت اسپاتیفای

مقایسه اکانت های محدود و نامحدود اسپاتیفای

اکانت های رایگان و نامحدود اغلب از امکانات کمتری برای کاربران برخوردار هستند. اما اکانت های پریمیوم، بیشترین قابلیت های پخش موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اکانت اسپاتیفای رایگان با قابلیت شناسایی موسیقی های جدید و جست و جو در لیست آهنگ های موجود ارائه می شود. در این اکانت افراد می توانند آلبوم ها و آهنگ های پیشنهاد شده را پخش کنند. 

اما در پریمیوم اکانت، کاربران می توانند، آهنگ انتخابی خود را پخش کرده و از قابلیت اجرای درخواستی آهنگ ها بهره مند شوند. در هر دوی این اکانت های اسپاتیفای قابلیت ویرایش و ایجاد لیست های پخش موسیقی وجود دارد که برای جمع آوری کلکسیون موسیقی یا فایل های صوتی محبوب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد اکانت های رایگان اسپاتیفای محدودیت ها و مشکلات بیشتری نسبت به اکانت پرمیوم شده اسپاتیفای دارند، شما عزیزان می توانید جهت رفع مشکلات اسپاتیفای و یافتن راه حل این مشکلات مطالب این لینک را مطالعه نمایید.

ویژگی های اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای مزایای بسیاری برای علاقه مندان به دنیای موسیقی خواهد داشت. به طور کلی در این برنامه ویژگی هایی وجود دارد که آن را بر دیگر پلت فرم های پخش موسیقی برتری داده اند:

  1. قابلیت اتصال به رادیو: این قابلیت برای همه اکانت های محدود و نامحدود اسپاتیفای قابل استفاده بوده و همه می توانند از آن برای گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد نظر استفاده کنند. 
  2. رد کردن فایل های موسیقی نیز در هر دو اکانت رایگان و غیر رایگان این برنامه وجود دارد. با این تفاوت که نسخه های پریمیوم هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند ولی در نسخه های رایگان فقط 5 موسیقی در هر ساعت رد می شود. 
  3. کیفیت صدای فایل های موسیقی پخش شده در این برنامه نیز از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. کسانی که از نسخه های رایگان اسپاتیفای استفاده می کنند، از کیفیت صدای استاندارد فایل های موسیقی بهره مند می شوند. اما کاربران نسخه های محدود، از کیفیت عالی پخش موسیقی استفاده می کنند.

در ادامه قابلیت های اکانت پریمیوم اسپاتیفای را بر هر یک از دستگاه های دسکتاپ، تلفن همراه و تبلت بررسی می کنیم.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه

در این نسخه اسپاتیفای قابلیت پخش هر فایل موسیقی به سلیقه کاربران وجود دارد. شما می توانید، در این نسخه های اسپاتیفای، آهنگ هایی را از سرویس رادیویی آن انتخاب کرده و مجددا به آن ها گوش دهید. قابلیت ویرایش لیست های پخش موسیقی در این نوع اکانت پرمیوم نیز وجود دارد. در این برنامه سرویس هایی برای اجرا و پخش موسیقی نیز وجود دارند که لذت شنیدن فایل های موسیقی با کیفیت را افزایش می دهند.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

خرید قانونی اکانت اسپاتیفای

در ساختار این برنامه از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده شده و به همین خاطر به سادگی می تواند، موسیقی های مورد علاقه شما را پیدا کند. افراد در این برنامه به سادگی به علایق موسیقایی خود دست می یابند و با استفاده از آن در وقت و زمان خود برای پیدا کردن فایل های موسیقی صرفه جویی خواهند کرد. انواع فایل های موسیقی بی کلام، موسیقی های مخصوص حیوانات و... در نسخه های محدود و نامحدود این برنامه وجود دارند.

به همین دلیل بسیاری افراد به خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم می پردازند و از قابلیت های آن برای بهبود فرایند پخش موسیقی استفاده می کنند. اکانت های قانونی این برنامه به صورت اورجینال و  اصل در اختیار شما قرار می گیرند.

فروشگاه های معتبر پریمیوم کردن اکانت، این نسخه ها را با گارانتی های معتبر به فروش رسانده و خدمات پشتیبانی 24 ساعته آن ها را نیز ارائه می دهند. شما می توانید، در این فروشگاه ها مانند اکانتی شاپ پریمیوم اکانت خود را به صورت خودکار تمدید کنید.

همانطور که سایت اصلی فروشگاه اکانتی شاپ نقل کرده : 

از خصوصیات خرید اکانت اسپاتیفای از مجموعه ما اصل و اورجینال بودن اشتراک ها می باشد، زیرا اشتراک های هک شده و فیک دیر یا زود به وسیله Spotify شناخته می شوند و حذف می گردند. یکی دیگر از خصوصیات خرید اسپاتیفای از فروشگاه ما، تحویل اکانت به صورت فوری می باشد که در سریعترین زمان ممکن اشتراک شما را با بهترین کیفیت تحویل می‌دهیم.

جمع بندی

اکانت پریمیوم اسپاتیفای یکی از بهترین برنامه هایی است که برای ایجاد لیست های پخش موسیقی، پیدا کردن آهنگ های درخواستی و... به کار می رود. این برنامه تفاوت های بسیاری با پلت فرم های پخش موسیقی مانند اپل و یوتیوب دارد. از مهمترین مزایای استفاده از نسخه های غیر رایگان اسپاتیفای، گستره وسیع فایل های موسیقی موجود در این برنامه است. شما می توانید، هر سبک موسیقی را در این برنامه به سهولت پیدا کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. این برنامه از داخل کشور ما به صورت قانونی پریمیوم سازی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید اکانت اسپاتیفای و پرمیوم سازی اشتراک اسپاتیفای خود می توانید به سایت اکانتی شاپ که مرجع اصلی خرید و فروش اکانت های اسپاتیفای می باشد مراجعه نمایید.

برچسب ها: اسپاتیفای ، spotify ، موزیک
:
:
:
آخرین اخبار