تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۵۵۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرز شلمچه از سوی دولت عراق بسته شد/ ورود زائران به عراق از مرز چذابه ممنوع شد/مردم به مرزها مراجعه نکنند
فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به نا آرامی‌هایی که در کشور عراق به وجود آمده، عراقی‌ها اقدام به بستن مرزها کرده و از ورود زائران تا اطلاع ثانوی ممانعت کردند.
 حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به نا آرامی‌هایی که در کشور عراق به وجود آمده، عراقی‌ها اقدام به بستن مرزها کرده و از ورود زائران تا اطلاع ثانوی ممانعت کردند.

وی با بیان اینکه زائران تا باز شدن مجدد مرزها به ویژه مرز چذابه از مراجعه به آن‌ها جلوگیری کنند، افزود: به توجه به رایزنی‌هایی که در حال انجام است امیدوار هستیم موافقت برای اعزام زائران به کربلا صورت بگیرد.

فرماندار دشت آزادگان به تاکید بر اینکه دولت عراق زمان مشخصی برای باز کردن مجدد مرز چذابه را تعیین نکرده است، گفت: تعدادی از زائران ما که  نیم ساعت گذشته از مرز چذابه وارد عراق شده بودند متاسفانه توسط عراقی‌ها به کشور بازگردانده شدند و اجازه ورود به آن‌ها داده نشد.

سیلاوی بیان کرد: تنها عراقی‌های موجود در ایران  اجازه خروج از مرز چذابه را دارند و ایرانی‌هایی  که در عراق هستند اجازه ورود به ایران را دارند.

 مرز شلمچه از سوی دولت عراق بسته شد

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به دنبال ناآرامی‌های امروز کشور عراق، مرز شلمچه توسط دولت مرکزی این کشور بسته شد.
 
نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر   اظهار کرد: به دنبال ناآرامی‌های امروز کشور عراق، مرز شلمچه توسط دولت مرکزی این کشور بسته شد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس اکنون امکان تردد زائران از مرز شلمچه به قصد عتبات عالیات وجود ندارد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: زائران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه تردد نداشته باشند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار