تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۵۵۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طراحی باغ ویلا ساده 1000 متری
هزینه طراحی باغ ویلا ساده 1000 متری با توجه سبک طراحی مدرن و لاکچری و متریال مورد استفاده و متراژ پروژه متفاوت خواهد بود.
 جهت طراحی باغ ویلا ساده 1000 متری سبک ها و متدهای مختلفی وجود دارد که سلیقه کارفرما و ایده پردازی طراحان ماهر تهران گاردن همراه با رعایت استانداردهای جهانی تاثیر مستقیم در روند عملکرد پروژه دارد. همچنین متراژ و سبک منتخب شما مشتریان عزیز در برآورد هزینه ها نقش مهمی را ایفا می کنند. شما برای طراحی باغ ویلا ساده چه سبک هایی مدنظرتان است؟ استفاده از چه متریال و مصالحی را پیشنهاد می دهید؟

به طور کلی طراحی باغ ویلا ساده در دسته پروژه های بسیار پیچیده قرار نمی گیرد، زیرا کارفرما با مشاوره متخصصان طراحی ما به خوبی از روند صفر تا صد طراحی تا اجرا ویلا با خبراند و هر آنچه طبق سلیقه مشتریان عزیز نباشد تا چندین بار قابل تغییر یا اصلاح می باشد. یکی دیگر از مولفه های مهم و موثر در طراحی باغ ویلا متراژ است؛ بدیهی است که متراژ ارتباط مستقیم با هزینه دارد. هرچه متراژ طراحی ویلا بالاتر باشد هزینه ها افزایش می یابد.

images_1661665042.jpg

طراحی باغ ویلا لاکچری

زمانی که موضوع لاکچری یا فوق لوکس بودن در طراحی باغ ویلا مطرح می شود، تمام افراد لاکچری بودن را همراه با هزینه های گزاف یا طرح های بسیار شخصی سازی شده تصور می کنند. همچنین طراحی ویلا خاص و لاکچری نه تنها با سادگی همراه است بلکه تحت هیچ عنوانی هزینه های زیادی را به کارفرما متحمل نمی کند.

طراحی باغ ویلا 500 متری

اصولا طراحی ویلا 500 متری که از مساحت کمتری برخوردارند به سبک مدرن و کلاسیک انجام می شود. سبک مدرن ادغامی از اشکال هندسی مختلف همراه با خطوط منحنی با هزینه های مختلف طراحی ویلا می باشد. سبک مدرن یکی از به صرفه ترین سبک های طراحی ویلا به شمار می رود، زیرا از قاعده و قانون خاصی تبعیت نمی کند و هر آنچه که طبق سلیقه کارفرما باشد قابل اجرا است.

images_1661665669.jpg

طراحی باغ ویلا سنتی

طراحی باغ ویلا سنتی همواره در هر زمان طرفداران خاص خود را دارد. آبنما، حوض، نمای بیرونی و محوطه سازی سنتی از المان های جذاب این نوع طراحی ویلا است. همچنین یکی دیگر از نکته های مهم در طراحی باغ ویلا ساده 1000 متری به سبک سنتی استفاده کامل از محوطه، فضای سبز استاندارد و بنای منحصر به فرد می باشد.

طراحی باغ ویلا ساده

سادگی در طراحی ویلا از جمله ویژگی های بسیار پرطرفدار به شمار می رود، زیرا این نوع  طراحی ویلا به منظور امکان اجرا نقشه در هر متراژ با رعایت استاندارهای جهانی است. یکی دیگر از سبک های متفاوت که با سادگی در عین حال نهایت زیبایی همراه است، طراحی باغ ویلا ساده روستایی می باشد.

طراحی ورودی باغ ویلا

اگر شما هم طرفدار طراحی محوطه بیرونی ویلا منحصر به فرد و جذاب هستید ومعتقدید طراحی فضای باغ ویلا دقیقا به اندازه بنای ساختمان اهمیت دارد، در نظر داشته باشید طراحی ورودی باغ ویلا یکی از عناصر مهم در این بخش به شمار می رود. یک طراحی ورودی باغ ویلا استاندارد به رعایت تناسب میان محوطه خارجی ویلا یا باغ و طراحی ویلا بسیار کمک می کند.

طراحی باغ ویلا اصفهان

عموما مجموعه ما در همه شهرهای ایران قابلیت اجرایی پروژه های مختلف طراحی ویلا را دارد. اگر قصد طراحی باغ ویلا اصفهان همراه با به روزترین متدها و متریال روز دنیا را دارید؛ به راحتی با مشاوره طراحان متخصص ما سبک و نقشه دلخواهتان را سفارش دهید و با مناسب ترین هزینه ها باغ ویلایی بسیار منحصر به فرد داشته باشید.

images_1661665689.jpg

طراحی باغ ویلا 1500 متری

متراژ 1500 جهت طراحی باغ ویلا یکی از ایده آل ترین متراژهای پیشنهادی مجموعه ما به مشتریان عزیز خواهد بود. با طراحی باغ ویلا 1500 متری علاوه بر داشتن یک طراحی داخلی عالی می توانید از  محوطه سازی و فضای سبز بزرگ همراه با تمام امکانات از جمله استخر رو باز، آلاچیق، کاشت درختان تزئینی، آبنما و... بهره مند شوید.

سخن پایانی

همانطور که بیان کردیم برآورد هزینه ها ارتباط مستقیم با متراژ زمین منتخب جهت طراحی باغ ویلا دارد. هر چه متراژ بالاتر باشد به مراتب هزینه ها افزایش می یابد. طراحی ویلا به سبک های مختلف مدرن، کلاسیک، سنتی، روستیک و... صورت می گیرد که هر کدام دارای ویِژگی های منحصر به فردی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای بیشتر به لینک مراجعه نمائید.

:
:
:
آخرین اخبار