تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۵۵۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط و نشان هاشمی‌نسب برای سرخآبی‌ها:
پا رو دمم نگذارید؛ من پوست کلفت‌تر از این حرف‌ها هستم
مهدی هاشمی‌نسب جمعه شب پس از تساوی بدون گل این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا آنقدر به من لطف داشته که ۲۱ سال پیش جواب این فحاشی‌ها را داده‌ام؛ آن هم نه مقابل ۴۰ هزار تا بلکه مقابل ۸۰ هزار تماشاگر. انتظار محرومیت ندارم زیرا اتفاقی رخ نمی‌دهد.
 مربی تیم فوتبال فولاد درباره فحاشی هواداران پرسپولیس گفت: من تا کسی پا روی دمم نگذارد، کاری نمی‌کنم اما نمی‌توانم فحاشی بشنوم و ساکت باشم.

 مهدی هاشمی‌نسب جمعه شب پس از تساوی بدون گل این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا آنقدر به من لطف داشته که ۲۱ سال پیش جواب این فحاشی‌ها را داده‌ام؛ آن هم نه مقابل ۴۰ هزار تا بلکه مقابل ۸۰ هزار تماشاگر. انتظار محرومیت ندارم زیرا اتفاقی رخ نمی‌دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد دلیل فحاشی‌ هواداران پرسپولیس علیه او عنوان کرد: من مصاحبه کردم و واقعیت ها را گفتم و به نظرم نباید واقعیت‌ها را پنهان کنیم و دروغ بگوییم. متاسفانه تماشاچی ها دروغ را دوست دارند و اگر معذرت خواهی صوری می‌کردم که به استقلال رفتم همه چیز حل می‌شد.

وی افزود: چیزهایی مهم‌تر از رنگ آبی و قرمز وجود دارد و آن هم خانواده است و از همه چیز اهمیت‌اش بیشتر است.

هاشمی نسب دلیل دلخوری‌اش را اینطور توضیح داد: از فحاشی‌ها خسته‌ام؛ هنوز ۶ ماه نشده که پهلوان، آقایی و شیری رفته‌اند و یادشان رفته چه زحمتی در پرسپولیس کشیده‌اند. ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم، ببینید آن موقع هواداران برای وریا و آقاسی که فقط یک نیم‌فصل آن جا بازی کرده چه کار می‌کنند. آن وقت هواداران دو تیم را مقایسه کنید. وریا که به شما گل نزده و تحریک نکرده که هواداران پرسپولیس به او فحش می‌دهند. اگر قرار باشد حرف بزنم، یک شاهنامه می‌توانم بنویسم از کسانی که هم بازی من بودند و الان خوبی دارند. ما آدم بد داستان هستیم.

وی برای هواداران سرخابی‌ها خط و نشان کشید و گفت: من تا کسی پا روی دمم نگذارد، کاری نمی‌کنم اما نمی‌توانم فحاشی بشنوم و ساکت باشم. من سرم پایین بود که وارد استادیوم شدم و آن‌ها شروع کردند به فحاشی‌. من هم رفتم جایی که گل زدم را بوس کردم. آیا کار بدی کردم؟ آن‌جا انتقام مادرم را گرفتم.من پوستم کلفت‌تر از این حرف‌ها است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار