تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۵۵۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۱ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز تا پایان شهریور مرمت می شود
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۷۱ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده است که با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان تا پایان شهریور ماه نسبت به اصلاح آنها اقدام می شود.

محمدرضا کرمی نژاد   اظهار داشت: برای استقبال از پاییزی آرام و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهر اهواز، مقرر شد با استفاده از ظرفیت تمام پیمانکاران نسبت به مرمت ۷۱ نقطه بحرانی شناسایی شده درسطح شهر اهواز و توابع اقدام شود.

وی گفت: این نقاط بحرانی در مناطق سپیدار، مرکز شهر، کوی علوی، کمپلو،شهرک دانشگاه، کیانپارس خیابان‌های ۱۰ و ۱۳، زیتون و مناطقی از کوت عبدالله و ملاشیه شناسایی شدند.

کرمی نژاد تاکید کرد: از روز گذشته با اخذ مجوز لازم، مرنت نقاط بحرانی فاضلاب شهر اهواز شروع  شده و از ابتدای هفته آینده با تحویل لوله به پیمانکاران، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری آغاز می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی انحام شده تا پایان شهریور ماه جاری نقاط بحرانی شبکه فاضلاب اهواز مرمت شود.

رئیس هئیت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۳ نقطه در سطح شهر اهواز وجود دارد که باید ترمیم نوارهای حفاری انجام شود، به همشهریان اهوازی این نوید را داد که تا پایان شهریور ماه نوارهای حفاری این مناطق ترمیم و آسفالت خواهند شد.

کرمی نژاد، در پایان ضمن تشکر از صبر مردم برای تحمل شرایط به وجود آمده در معابر بر اثر اجرای طرح‌های فاضلاب، گفت: اجرای طرح‌های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز باعث بروز برخی مشکلات برای تردد مردم شده است که صبر و بردباری مردم را طلب می‌کند و در این خصوص تاکنون مردم همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم با اتمام این طرح‌ها مردم اهواز با عدم تکرار مشکلات گذشته در زمینه فاضلاب، نتیجه صبر خود را مشاهده نمایند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار