تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۵۵۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهارت آموزی متناسب با نیاز واقعی برای زندانیان
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: بهترین راهکار اصلاحی زندانیان، مهارت آموزی متناسب با نیازواقعی بازارکار است.
  جلیل بیت مشعل گفت:بهترین راهکار اصلاحی زندانیان مهارت آموزی متناسب با نیازواقعی بازارکار است تا منجربه اشتغالزایی مددجویان شود.

او می گوید: یکی از گرو ههای هدف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی زتدانیان است که تاکنون کار‌های بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفته با توجه به نوع نگاه جدید به مقوله فرهنگی،   اجتماعی ومهارتی به حرفه آموزی مددجویان شاهد تحویل کاربردی در این حوزه خواهیم بود.

به گفته او بدنبال ارتقای کمی و کیفی مهارت آموزی مدد جویان از طریق هم افزایی و تعامل بین بخشی برای توسعه مهارت آموزی با ایجاد رشته‌های جدید  متناسب با نیاز‌های روز بازار کار تا منجربه اشتغال آفرینی شود.

بیت مشعلی گفت: تمام تلاش اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان تسهیل گری وتسریع گری برای رفع موانع است و  ایجاد تحول مفید و کاربردی در حوزه آموزش مهارتی است.

این مقام مسئول گفت:طرح ایجاد وراه اندازی مرکزثابت آموزش فنی و حرفه‌ای زندان در دستور کار بررسی و مطالعه کارشناسی قرار گرفت تابا ایجاد رشته‌های جدید  به زندانیان مهارت‌های نوین و کاربردی ارایه وزمینه کسب درآمد برای تامین معیشت خانواده مددجویان گام‌های اساسی برداشت.

 مقررشد در این مرکز زندانیان و سربازان وظیفه و کادر شاغل زندان وخانواده آنان  تحت تعلیم آموزش مهارتی قرار خواهند گرفت.

او گفت: یکی دیگر از کار‌های اساسی صدور مجوز مربیگری کارکنان اداره زندان و زندانیان دارای مهارت تجربی است تا پس از  تعیین صلاحیت حرفه‌ای و ارزیابی بتوان از خدمات آنان برای توسعه امور آموزشی بصورت کیفی بهره مندشد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار