تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۵۵۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزوده شدن ۷ هزار هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی کشور
  معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سال گذشته ۷هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی کشور اضافه شده است که ۳۵۰۰ هزار هکتار از آن به متقاضیان واگذار شد.

علی رسولیان امروز، ۲۷ مردادماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان اظهار کرد: اگر محدوده اراضی شهرک های صنعتی آبادان توسعه یابند قطعا شاهد افزایش سرمایه گذاری در این شهرک های صنعتی خواهیم بود.

  وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در اراضی ای که برای توسعه شهرک ها در آبادان مورد نیاز است قطعا در دستور کار خواهد بود، افزود: شهرک های صنعتی آبادان باید توسعه یابند زیرا آبادان با توجه به ظرفیت هایی که دارد برای ما بسیار مهم است.

رسولیان عنوان کرد: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در زیرساخت های شهرک های صنعتی آبادان هزینه شده است. این هزینه کرد بیشتر از درآمدهایی بوده که سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از واگذاری اراضی کسب کرده است.

شهرک های صنعتی آبادان باید توسعه یابند

وی با بیان اینکه بیشتر از درآمدها در زیرساخت های آبادان هزینه شده است، گفت: شهرک های صنعتی آبادان باید توسعه یابند. در این زمینه اراضی متعلق به منطقه آزاد اروند وجود دارد که می توان از آن ها برای توسعه شهرک های صنعتی آبادان استفاده کرد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی متعهد می شود در صورت واگذاری زمین از سوی منطقه آزاد اروند زیرساخت ها را در این اراضی برای جذب سرمایه گذار آماده کند.

وی بیان کرد: سال گذشته ۷هزار هکتار به شهرک های صنعتی کشور اضافه شده است که ۳۵۰۰ هزار هکتار از آن به متقاضیان واگذار شد.

رسولیان در پایان گفت: همیشه باید زیرساخت ها برای سرمایه گذاری آماده باشد تا بتوانیم زمین صنعتی را به متقاضی واگذار کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار