تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۵۵۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگی تعمیرات آریستون در تهران کجاست ؟


نمایندگی تعمیرات آریستون

نمایندگی تعمیرات اریستون به‌ عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌ها در زمینه‌ی تعمیر انواع لوازم خانگی اریستون فعالیت دارد و مجری تخصصی تعمیر این وسیله‌های ایتالیایی هم شناخته شده است. اریستون برندی معتبر و نامدار است که به تولید انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز و فر مشغول است. این برند خود برندهای مختلفی هنوون هات پوینن، شولتز و ایندزیت را تحت پوشش قرار داده است و یا قیمتی مناسب وسیله‌های خود را در سطح جهان به فروش می‌رساند.

از آنجایی که امروزه در کشور ما ایران هم وسیله‌ها و لوازمات خانگی این برند وجود دارند، نیاز به تعمیرات تخصصی لوازم خانگی اریستون نیز بیش از پیش حس می‌شود. نمایندگی تعمیرات اریستون اینجا است که با خدمات متنوع و گسترده‌ی خود، نیاز هر کاربری به تعمیرات این چنینی را بر‌طرف کند. ناگفته نماند که ما در شرکت ابادان سرویس تمامی محصولات این برند را تعمیر می‌کنیم تا گامی مؤثر در راستای آسایش شما عزیزان در زندگی برداریم.

خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون در تهران

نمایندگی تعمیرات اریستون در نمایندگی انجام خدمات مربوط به نصب مجدد، سرویس وسیله‌ها و لوازمات خانگی اریستون و تعمیر یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و مایکروفرهای این برند را بر عهده دارد. ما برای خدمات خود پشتیبانی و گارانتی‌های پس از فروشی را در نظر گرفته‌ایم که به شما کمک می‌کنند که اگر پس از انجام تعمیرات و دریافت خدمات مشکلی را در ساختار لوازم خانگی تعمیر شده‌ی خود مشاهده کردید، به صورت رایگان آن را از بین ببرید. علاوه بر این، ما از قطعات اورجینال و اصلی برای تعویض قطعه‌ی معیوب استفاده می‌کنیم تا احتمال خرابی وسیله‌های اریستون در آینده را کاهش دهیم.

این که شما چگونه از یخچال‌های فریز خود در برند آربستون استفاده کنید، این که چه اقداماتی را برای افزایش عمر ماشین‌های لباسشویی خود انجام دهید، این که چگونه میزان عیوب موجود در مایکروفرهای اریستون را کاهش دهید و این که با چه ترفندهایی از ماشین‌های ظرفشویی این برند بهترین استفاده را بکنید همه و همه در خدمات مشاوره ای ما تشریح‌ می‌شوند. همچنین، ما اعزام تکنسین و سفارش انلاین خدمات را هم در نظر گرفته‌ایم تا در تسهیل امور تعمیراتی شما نقش داشته باشیم. پس همین حالا با ما در شرکت نمایندگی سرویس تماس حاصل کنید تا از خدمات ما بهرمند شوید.

نمایندگی تعمیرات آاگ

نمایندگی تعمیرات اریستون، پیشگام در تعمیر انواع لوازم خانگی شما

۱: همان طور که گفتیم، یکی از لوازمات خانگی این برند( اریستون) که ممکن است دچار اختلال شود، یخچال است. عیب موجود در یخچال‌ها عمدتا به فشار گاز وموتور آن‌ها بر می‌گردد که تکنسین‌های با‌تجربه‌ی ما به خوبی از دست تعمیر آن‌ها بر می‌آیند.

۲: تعمیرات ماشین‌های لباسشویی این برند از حساسیت زیادی برخوردار است و به‌ مهارت‌های بالایی هم نیاز دارد. بنابراین به شما توصیه می‌شود که برای مراقبت از کیفیت اولیه ماشین‌های لباسشویی آریستون، حتما از خدمات ما بهره ببرید. علاوه بر این، نمایندگی ما به عنوان نمایندگی تعمیرات آاگ هم شناخته شده است که می‌تواند به تعمیر انواع ماشین لباسشویی این برند بپردازد.

۳: تعمیرات انواع سولاردم، مایکروویو، مایکروفر و هود و فر در نمایندگی سرویس امکان پذیر هستند.

۴: ما به نصب انواع ماشین ظرفشویی اریستون برای شما عزیزان می‌پردازیم و طول عمر این ماشین‌های پرکاربرد را با استفاده از ترفند‌های تعمیراتی اساسی، افزایش می‌دهیم.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آریستون چقدر است؟

زمانی که شما برای دریافت خدمات تعمیراتی با ما تماس می‌گیرید و می‌خواهید که از قیمت این خدمات اطلاع پیدا کنید، باید بدانید که‌ کدام قطعه از لوازم خانگی شما دچار اختلال شده است. اگر هنوز نمی‌دانید که کدام قطعه از این لوازم خانگی معیوب است، می‌توانستید با دادن اطلاعات مربوطه به تکنسین‌های ما، این قطعه‌ی معیوب را شناسایی کنید. با دریافت این اطلاعات، ما تا حدودی هزینه‌های تعمیرات را در اختیار شما قرار می‌دهیم اما این را بدانید که این هزینه‌ها هزینه‌ای ثابت نیستند و ممکن است در اثر عوامل مختلف تغییر پیدا کنند. در اصل هزینه‌های اصلی را اتحادیه‌ها مشخص می‌کند. فراموش نکنید که ما در نمایندگی اریستون بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

هر گونه خدماتی که ما به شما ارائه می‌دهیم، علاوه بر است که از ضمانت نامه برخوردار است، مشمول پشتیبانی‌های پس از فروش گسترده‌ی سایت ما هم مز شود. همچنین، ما تعهد را سر لوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم و رضایت مشتری را نیز مهم‌تر از هر امر دیگری می‌دانیم. به همین دلیل خیلی کم پیش می‌اید که بدقولی از ما سر بزند و یا خدمات تعمیراتی بی‌کیفیتی از سوی ما به شما عزیزان ارائه گردد. شما در هر زمانی که بخواهید، می‌توانید پرسنل زبده‌ی ما را به محل اعزام کنید و از این طریق هزینه‌های حمل و نقل وسایل و لوازم خانگی اریستون را کاهش دهید.

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

ایا نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریستون، لوازم خانگی الکترولوکس را هم تعمیر می‌کند؟

این سوال جزو آن دسته از سوالاتی است که می‌تواند ذهن هر فردی را مشغول کند. از آنجایی که ساختار تمامی لوازمات خانگی جزئیات متفاوتی دارد، باید بگوییم که کلیات این ساختار با هم مشابه هست. پس طبیعی است که ما در این نمایندگی به تعمیر انواع لوازم خانگی الکترولوکس هم بپردازیم. انجام کلیه‌ی خدمات نصب و کلیه‌ی خدمات سرویس این وسیله‌ها به همراه تعویض و تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس باعث شده است که شرکت ابادان سرویس یکی از منحصر به فرد‌ترین شرکت‌های خدماتی در راستای تعمیر انواع لوازم خانگی ابادان به شمار بیاید.

بسیاری از افراد نگران این هستند که کیفیت کار نمایندگی تعمیرات الکترولوکس که‌ همان نمایندگی سرویس است، کم باشد اما ما با توجه به اعتباری که داریم و همچنین با توجه به رضایت صد درصدی مشتریان خود، شک و شبهه‌های این چنینی را از بین می‌بریم تا با خیال راحت ما را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنید.

:
:
:
آخرین اخبار