تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۵۵۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان برای کشتارگاه فکر عاجل کنند
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تخلفات مشاهده شده در کشتارگاه سنتی دام اهواز، خواستار رفع سریع این مشکلات شد و گفت: در مورد یکی از تخلفات برای متولی حکم حبس صادر شده اما رای هنوز قطعی نیست.

صادق جعفری چگنی در خصوص وضعیت کشتارگاه سنتی دام اهواز با اشاره به فیلم منتشرشده از شرایط غیر بهداشتی فعالیت این کشتارگاه اظهار کرد: در پی گزارشی درمورد وضعیت این کشتارگاه، در قالب هیاتی از سوی  دادستانی اهواز و نهادهای متولی از این کشتارگاه بازدید کردیم که در جریان این بازدید، مشکلات بهداشت محیطی، تخلفات مربوط به کشتار و عرضه گوشت و اختلافات پرسنل با متولی کشتارگاه، سه تخلف و جرایم مشاهده شده هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مورد تخلف اول پرونده تشکیل و کیفرخواست صادر شده است و متولی به حبس محکوم شده که هنوز رای قطعی نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: تخلفات مربوط به کشتار و عرضه گوشت نیز در دادسرا در حال رسیدگی است. پرونده اختلافات پرسنل با متولی کشتارگاه نیز در حال رسیدگی است.

جعفری چگنی تصریح کرد: با توجه به بازدید از این کشتارگاه در مورد تخلفات جدید نیز مجددا پرونده‌ای تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است بحث صیانت از سلامت و بهداشت عمومی جامعه است که باید مسئولان اجرایی فکر عاجلی برای رفع این موارد انجام دهند. در دستگاه قضایی نیز اقدامات لازم را در خصوص الزام مالک و متولی در رفع این نواقص انجام خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در حال حاضر کشتارگاه اهواز به صورت سنتی اداره می‌شود و موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود و مسئولان باید فکر عاجلی در مورد احداث کشتارگاه جدید کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار