تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۵۴۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اموال تملیکی خوزستان تا پایان شهریور تعیین تکلیف می‌شود
 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: انبارهای اموال تملیکی استان تا پایان شهریور سال جاری به طور قطعی تعیین تکلیف می‌شود.

  علی دهقانی در جریان بازدید سرزده از انبارهای اموال تملیکی در اهواز با اشاره به ضرب الاجل سه ماهه برای ساماندهی اموال انبارهای تملیکی خوزستان افزود: از ۱۱۶ کانتینر موجود در انبار قدیم اموال تملیکی، ۵۶ کانتینر به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی که آخر مرداد ماه برگزار می‌شود به فروش می‌رسد و بقیه نیز در مزایده شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: برخی اموال موجود در انبارها، قابل فروش و برخی نیاز به معدوم‌سازی دارند که باید هرچه زودتر آرای قطعی در خصوص آن‌ها صادر و اجرا شود.

رییس کل دادگستری استان افزود: اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان در حال رسیدگی است که طبق تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در صورت تشخیص سریع الفساد یا سریع الاشتعال کالا، باید سریعاً تعیین تکلیف شود.

دهقانی با بیان این که در این مدت اقدامات خوبی برای ساماندهی اموال صورت گرفته، گفت: انبار جدید در چهار سوله طبقه‌بندی شده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع، آماده بهره‌برداری است که در شهریور ماه افتتاح می‌شود و اموال تعیین تکلیف نشده موجود در انبار قدیمی به این انبار منتقل و نسبت به ساماندهی اموال و کالاها تا تعیین تکلیف نهایی اقدام می‌شود.

رییس کل دادگستری خوزستان اواخر اردیبهشت سال جاری در بازدید از انبارهای تملیکی استان، دستور تعیین تکلیف و ساماندهی این اموال را صادر و برای آن ضرب الاجلی سه ماهه تعیین کرده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار