تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۵۴۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی خانواده‌ها می‌خواهند فرزند خود را به زور در مسیر فوتبال قرار دهند

 مربی تیم نونهالان فولاد خوزستان گفت: متاسفانه گاهی برخی خانواده‌ها می‌خواهند فرزند خود را به زور در مسیر فوتبال قرار بدهند و این مشکل در ابتدای هر فصل گریبان‌گیر مربیان تیم‌های پایه به خصوص در استان خوزستان شده است.

امیر علافپور اظهارکرد: باشگاه فولاد خوزستان یکه‌تاز تیم‌های پایه در کشور است. همیشه گفته شده، حفظ موفقیت از به دست آوردن آن سخت‌تر است و این باشگاه ثابت کرده در هر دو مورد سربلند بوده است. طی دو سه سال اخیر نیز ۹۸ درصد بازیکنان تیم‌های پایه فولاد، خوزستانی هستند و به عبارتی دیگر در آینده‌ای نزدیک و پس از رشد این بازیکنان و حضور در تیم بزرگسالان بار دیگر شاهد شکوفایی فوتبال خوزستان و کسب جایگاه نخست فوتبال در تمامی رده‌ها خواهیم بود. 

وی با بیان این‌که در تیم نونهالان فولاد از ظرفیت بازیکنان بومی استفاده می کنیم، ادامه داد:‌ در فصل جدید لیگ برتر نونهالان کشور نیز به دنبال حضور  پر قدرت در مسابقات هستیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی با برنامه‌ریزی دقیق از سوی آقای راهرواحمدی سرمربی توانمند و سازنده فوتبال خوزستان، مسابقات لیگ برتر زیر۱۴ سال باشگاه های استان را زیر نظر داریم و به شهرهای مختلف استان سفر کردیم و با مدیران و مربیان باشگاه‌ها در ارتباط نزدیک بوده و هستیم. خود را نماینده این عزیزان در باشگاه فولاد که متعلق به همه مردم استان است می دانیم و استفاده از بچه‌های خاک خورده و با استعداد در استان یکی از  اهداف مهم کادر فنی و مدیریتی باشگاه بوده و با انتخاب بازیکنان نخبه باشگاه‌ها و پرورش آن‌ها ادامه‌دهنده راه این زحمت‌کشان خواهیم بود. مریبان فوتبال پایه سهم زیادی در پرورش و معرفی بازیکنان مستعد به فوتبال کشور دارند و در این راه متحمل زحمات زیادی می‌شوند که باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

مسوول سراستعداد یاب فوتبال اهواز درباره نحوه استعدادیابی توسط مربیان رده‌های پایه فوتبال نیز گفت:  تصریح کرد: آکادمی های فوتبال نقش پررنگی دارند. افراد و مربیان در آن‌جا می توانند کشف استعداد کنند. برخی خانواده‌ها با توجه به توانایی‌های فرزندان‌شان واقعیت را بپذیرند که استعدادشان در ورزشی غیر از فوتبال نمایان خواهد شد اما به زور می‌خواهند فرزندان‌شان را راهی تیم‌های مطرح باشگاه‌های فوتبال کنند و نمی‌دانم کسی نیست به آن‌ها بگوید که شما جزو مستعدان ورزش فوتبال نیستید. متاسفانه گاهی برخی خانواده‌ها فرهنگ غلطی دارند و می‌خواهند فرزند خود را به زور در مسیر فوتبال قرار بدهند. این مشکل در ابتدای هر فصل گریبان‌گیر مربیان تیم‌های پایه به خصوص در استان خوزستان شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار