تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۴۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
​از ارتقاء بهره وری تا زنجیره تولید اولویت سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان
 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: : اقتصادی کردن تولید، عملی کردن دانش بنیان، اصلاح الگوی کشت، گذر از کشاورزی سنتی ،ارتقاء بهره وری، کشاورزی قراردادی ، زنجیره تولید و بازرگانی محصولات کشاورزی از محورهای سیاست های وزیر و برنامه های این سازمان می باشد.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست سازمان در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین سازمان گفت: خوزستان جمعیت ۸۴ میلیون نفری دارد و متعلق به همه ایران است.
سید رحمت الله پریچهر افزود: دلاوری ها و ایثاری که در دوران دفاع مقدس در استان صورت گرفته برای همیشه بعنوان سمبل آزادگی حک خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای اقتصادی مقاومتی خوزستان در صف اول نبرد اقتصادی همچنان پا برجاست.
پریچهر با بیان اینکه امروز غذا مهمتر از اسلحه های دیگر مورد استفاده قدرت ها قرار می گیرد اظهار داشت : برنامه ای از سوی وزیر با عنوان تحول کشاورزی با رویکرد جهادی ارائه شده و با توجه به پتانسیل های موجود در استان ما خود را ملزم به اجرای آن می دانیم.
وی اضافه کرد: اقتصادی کردن تولید، عملی کردن دانش بنیان، اصلاح الگوی کشت، گذر از کشاورزی سنتی ،ارتقاء بهره وری، کشاورزی قراردادی ، زنجیره تولید و بازرگانی محصولات کشاورزی از محورهای سیاست های وزیر و برنامه های این سازمان می باشد.
پریچهر با اعلام آمادگی جهت مشورت و استفاده از خرد دیگران  تاکید کرد: از مدیران متعهد، با دانش  و پاکدست و همسو با دولت در سازمان استفاده خواهد شد .  
:
:
:
آخرین اخبار