تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۵۴۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۰ تیم راهداری در پنج ورودی خوزستان مستقر می‌شوند

 رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برای کنترل تردد زائران حسینی پیش‌بینی شده که ۱۰۰ تیم راهداری در پنج ورودی خوزستان و مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شوند.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مناسبت اربعین در ۲۶ شهریور ماه برابر تجربیات سال‌های گذشته بین ۱۵ تا ۲۰ روز قبل این تاریخ اجرای طرح کنترل ترافیکی در مرزهای خوزستان آغاز می‌شود؛ در فرماندهی پلیس راه خوزستان نیز آمادگی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی وجود دارد.

وی افزود: نقاطی را که همکاران باید مستقر و کنترل ترافیکی انجام دهند، تعیین شده و در عین حال هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز نیز صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: یک سری پروژه‌های نیمه‌تمام در خوزستان وجود دارند که اگر به اربعین برسند، مشکلی نیست و زیر بار ترافیکی می‌روند؛ همچنین ایمن‌سازی پروژه‌هایی که به ایام اربعین نرسند نیز انجام می‌شوند.

دولتشاهی با اشاره به در حال انجام بودن خط‌کشی جاده‌ها و تلاش راهداری خوزستان ادامه داد: نصب گاردریل و استقرار نیوجرسی یا جداسازی و تفکیک مسیرهای تردد در حال انجام است و ایمن‌سازی به صورت کامل انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی خبر داد: پیش‌بینی شده که ۱۰۰ تیم راهداری در پنج ورودی خوزستان و مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوب صورت گرفته برای کنترل ترافیکی گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه نیز موضوعات ترافیکی، کنترل پارکینگ‌ها، مسیرهای تردد مواکب و اتوبوس‌های حمل و نقل زائران حسینی از سوی پلیس راه پیگیری می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار