تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۵۴۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تختی آبادان؛ میزبان صنعت نفت -آلومینیوم
مدیر مجموعه ورزشی تختی آبادان، از آمادگی این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات تیم صنعت نفت در استادیوم تختی این شهر خبر داد.
 کاظم شیرالی، مدیر ورزشگاه تختی آبادان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد، برخی نقاط ورزشگاه تختی آبادان از جمله جایگاه ویژه در دست تعمیرات است، اما خللی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، برگزاری دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

مدیر ورزشگاه تختی آبادان تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت نفت، امشب نیز تمرینات خود را در این استادیوم دنبال خواهد کرد.

شیرالی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای پایان عملیات مرمت ورزشگاه تختی آبادان، هفته‌های پایانی منتهی به جام جهانی در آبان‌ماه خواهد بود، اما پیش از آن، ضمن اینکه مشکلی در میزبانی بازی‌های صنعت نفت نخواهد بود، در صورت صدور مجوز حضور تماشاگران، ورزشگاه تختی، توان پذیرش تنها درصد مشخصی از هواداران را در نقاطی که از پیش معین خواهد شد، دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از کسب تساوی ارزشمند در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد در اهواز، در هفته دوم روز جمعه هفته جاری در آبادان به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار