تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۵۴۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ساری: از آبادانی‌های غیور و سرافراز عذرخواهی می‌کنیم
 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با عدرخواهی از مردم آبادان به دلیل وقوع حادثه متروپل گفت: از آبادانیهای غیور تشکر می‌کنیم که به دشمنان بد خواه یاد دادند که در این مقطع و مقاطع این چنینی موجب سوء استفاده برخی از بدخواهان نخواهند شد و همیشه با دولت و نظام همراه بوده‌اند.

 علی بابایی کارنامی در جلسه امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل آبادان با بیان اینکه « دشمنان بدخواه بدانند که آبادان همچنان آبادان غیور است» اظهار کرد: بانیان حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نشده‌اند؛ در این زمینه یکبار برای همیشه از مجلس و دولت می خواهیم سریعاً با مسببین این حادثه برخورد کنند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

وی با تاکید بر اینکه حق و حقوق کارگران حادثه دیده باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در این حادثه حدود ۲۰ نفر از کارگران که فوت شدند، فاقد بیمه بودند و خانواده هایشان از ما و دولت توقع حمایت دارند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه «این چنین حوادث اولین و آخرین حادثه نبوده و باید آن را به عنوان تجربه ای برای جلوگیری از اتفاقات بعدی در نظر گرفت» تاکید کرد: براساس تبصره ۱ ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور باید ۳۰ درصد اعتبارات این تبصره در ابتدای هر سال در اختیار سازمان حوادث غیرمترقبه قرار گیرد، این در حالی است که با وجود گذشت ۴ ماه حتی یک ریال تخصیص نیافته است.

وی در پایان گفت: از آبادانی‌های غیور و سرافراز هم عذرخواهی و هم تشکر می‌کنیم که به دشمنان بد خواه یاد دادند که در این مقطع و مقاطع این چنینی موجب سوء استفاده برخی از بدخواهان نخواهند شد و همیشه با دولت و نظام همراه بوده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار