تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۲۵۴۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری پانزدهمین دوره اندیشه مطهر برادران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان


به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی؛و به نقل از فرمانده حوزه دانشگاه فرهنگیان؛ در مراسمی با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان، پانزدهمین دوره اندیشه مطهر حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان شنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار گردید.
حسین سعیداوی دبیر پانزدهمین دوره اندیشه مطهر  گفت: دوره اندیشه مطهر همه ساله و در هر نیم سال تحصیلی ویژه دانشجومعلمان برادر و خواهر سطح استان خوزستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان برگزار خواهد شد.
 
سعیداوی گفت؛ اکنون در حال برگزاری پانزدهمین دوره آن هستیم که از مورخه ۲۲ لغایت ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ دوره برادران با حضور ۸۰ نفر از دانشجومعلمان برادر در تهران و مشهد مقدس با برنامه های متنوع از جمله بازدید از مجموعه های مختلف علمی ، فرهنگی و نشست های متعدد با اساتید حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.
وی همچنین اضافه کرد: ماهیت دوره های مختلف اندیشه مطهر به دو بخش تقسیم میگردد که در ترم زمستان بخش آموزشی آن برگزار میگردد و در تابستان برترین های دوره زمستانه به سطح عالی دوره آموزشی و فرهنگی، سفر مشهد مقدس و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف خواهند شد .
 دبیر پانزدهمین دوره اندیشه مطهر تاکید کرد ؛ در دوره تابستانه فرصت بازدید های علمی، فرهنگی و نشست با اساتید کشوری در حوزه مبانی اعتقادی و بصیرتی، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش و ...  بیشتری فراهم است.
سعیداوی خاطر نشان کرد : محتوای‌ دوره های آموزشی _ فرهنگی اندیشه مطهر برگرفته از سیر کتب شهید مطهری، علامه مصباح و رهبر معظم انقلاب اسلامی میباشد و همواره در دوره ها سعی بر آن است تا محور های مختلف بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را به صورت علمی و عملی به دانشجومعلمان آموزش داده شود.
وی گفت ؛  هدف از ادوره این است که آنان بتوانند در آینده ای نه چندان دور با عمل به رسالت اصلی خود بر سر کلاس های درس در مدارس، نسلی با هویت و متعهد به انقلاب اسلامی و خون شهدا تربیت کنند.
لازم به ذکر است دوره اندیشه مطهر ویژه دانشجومعلمان خواهر استان خوزستان نیز در شهریورماه برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار