تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۵۴۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابهام در میزبانی صنعت نفت در آبادان
 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی میزبان حریف اراکی است که ورزشگاه خانگی این تیم هنوز مهیای بهره برداری نیست.
ابهام در میزبانی صنعت نفت در آبادان
 هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از کسب یک تساوی ارزشمند در اهواز مقابل تیم پرمهره فولاد، طبق برنامه در هفته دوم این مسابقات، میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

این در حالیست که ورزشگاه تختی آبادان همچنان در جایگاه ویژه خود شاهد تعمیرات و اصلاح در استحکام است و در صورتی که پیمانکار این عملیات نتواند این بخش از ورزشگاه را که در بر گیرنده میهمانان، دوربین‌های صداوسیما و جایگاه خبرنگاران است را مهیا کند، نفتی‌ها نمی‌توانند در آبادان از حریف خود پذیرایی کنند.

باشگاه صنعت نفت در صدد است تا ورزشگاه شهدای فولاد را برای این بازی در اختیار گیرد که بعید به نظر می‌رسد کادر فنی تیم فولاد با این خواسته نفتی‌ها موافق کنند.

از سویی ورزشگاه اروندان خرمشهر به عنوان نزدیک‌ترین محل به آبادان، به دلیل استهلاک در سازه، چمن و نور ورزشگاه، به هیچ عنوان مهیای برگزاری مسابقات حتی در سطح لیگ دو هم نیست.

دو ورزشگاه دیگر شهر اهواز، یعنی غدیر و تختی نیز، از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و مورد تأیید سازمان لیگ قرار نخواهند گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار