تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۴۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طراحی و ساخت یک دستگاه مبدل حرارتی تجهیرات تزریق نیتروژن با استفاده از توانمندی داخلی
 متخصصان شرکت ملی حفاری ایران واحد برای نخستین بار با استفاده از توانمندی‌های داخلی موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه مبدل حرارتی تجهیرات تزریق نیتروژن شدند.

مازیار عبداللهی گفت: ساخت این مبدل حرارتی در سیستم‌های فوق سرد (Cryogenic) از توان فنی و مهندسی بالایی برخوردار است.

او به راه اندازی یک دستگاه تراک سیمانزنی مدل JEREH با استفاده از تخصص داخلی شامل تعمیرات اساسی موتور‌های CAT C۷، گیربکس‌های اتوماتیک ALLISON ۴۷۰۰ OFS و سیستم‌های ابزاردقیق PLC برای اولین بار، همچنین بومی سازی طراحی و ساخت پمپ روانکار پمپ‌های فشار قوی (HT۴۰۰) و یک دستگاه هوزینگ پمپ دورانی مربوط به تجهیزات بلندر اشاره و می گوید: تعمیرات تجهیزات سیستم‌های پمپاژ نیتروژن (کولداند و بوستر پمپ)، تعمیرات و بازسازی انواع سیستم‌های کنترل و مونیتورینگ ابزار دقیق از جمله، Engine Bxs, TCM, ECU ,Flow Analyzer و تعمیرات HMI شیفت سلکتور، باکس یونی پرو، ماژول‌های PLC بخش دیگری از اقدامات این اداره در سال جاری می‌باشد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: از سوی دیگر در چهار ماه نخست امسال تعداد ۶۳۵ دستور کار جهت انجام تعمیرات جاری تجهیزات صادر و به این امور ارجاع داده شده است که این دستور کار‌ها شامل افزون بر سه هزار و ۶۵۰ آیتم مختلف تعمیراتی گردید.

عبداللهی می گوید: این واحد همزمان با تاسیس شرکت در سال ۱۳۵۸به عنوان یک واحد پشتیبانی عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد و این اداره متولی نگهداری و تعمیرات بیش از ۶۳۴ دستگاه و تجهیز عملیاتی با بیش از چهار هزار برند متفاوت از ماشین آلات، موتور آلات، سیستم‌های الکترونیک و ابزار دقیق هیدرولیک، تعمیرات عمومی ترابری مانند سیستم‌های تعلیق، سیستم‌های خنک کاری تجهیزات است.

این مقام مسئول گفت: مجموعه ادارات کل خدمات سیمان و انگیزش چاه، مخلوط و مواد شیمیایی، لوله مغزی سیار، حفاری با هوا، حفاری فرو تعادلی و جداره گذاری از دیگر ادارات سرویس گیرنده این خدمات در بخش‌های فنی و تخصصی می‌باشند.

به گفته او پروژه‌های بهسازی و بازسازی همواره یکی از ارکان اصلی این اداره را تشکیل داده، که این واحد همواره بخشی از توان خود را بر روی بازسازی و یا بهسازی دستگاه‌های مختلف با استفاده از بومی سازی قطعات به دست کارکنان متخصص و توانمند خود به کار گرفته است.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: بخش‌های مختلف این اداره شامل تعمیرات مکانیک، تعمیرات برق و ابزار دقیق و تعمیرات عمومی است که در کنار انجام وظایف روزانه و جاری، اجرای انواع تعمیرات اساسی و همچنین پشتیبانی و خدمات دهی ۲۴ ساعته به ادارات زیر مجموعه مدیریت خدمات فنی را برعهده دارند
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار