تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۵۴۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)خوزستان:
باید قدردان ایثارگری ها در دفاع مقدس باشیم/ دانشجویان نسبت رویدادهای گذشته اطلاع و آگاهی داشته باشند


سردار شاهوارپور با بیان اینکه دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ايران بود گفت: ما تا ابد و تا زمانی كه چرخه توسعه و پيشرفت ادامه دارد، بايد قدردان خدمات گذشتگان باشيم.
 «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ٢٣ مرداد) با حضور در اردوگاه امام خمينى(ره)، با فراگيران دوره تربيتى تشكيلاتى خط امام (ره) بسيج دانشجويى خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در این دیدار با بيان اينكه ۴۴ سال پيش، انقلاب برای نهادينه كردن توسعه با همت جوانان ما و پيروى از خط امام راحل در كشور به وقوع پيوست اظهار کرد: دانشجويان ما بايد در جهت باروری علم، توسعه و پيشرفت تلاش كنند.

وى افزود: امروزه دشمن قصد نابودی ما را دارد؛ در دنيا يکبار انقلاب اتفاق می‌افتد و پس از آن همه انرژی‌ها و توانایی‌های يک ملت صرف حركت به سوی توسعه پايدار می‌شود.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: دشمن، اگر جنجال و فضاسازی می‌کند به هيچ عنوان قصد كمک به جوانان ما را ندارد؛ بلكه قصد آنان نابود كردن هستی ما است.

وی تصریح کرد: در اين ۴۴ سالی كه از نظام اسلامی ما می‌گذرد، دشمن، هم در صحنه داخلی و هم خارجی در تلاش برای برخورد و نابودی ما بوده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: دفاع مقدس بخشی از تاريخ پرافتخار ملت ايران است و دانشجوی ما بايد نسبت به اين مقطع تاريخی اطلاع و آگاهی داشته باشد و به نوعی حوادث گذشته را به ياد آورد.

وی خاطر نشان کرد: ما دوره بسيار سختی در طول هشت سال جنگ تحميلی پشت سر گذاشتيم كه هم دوره نااميدی و هم اميدواری ما بوده است.

سردار شاهوارپور اذعان کرد: از اينكه دشمن با همه توان خود وارد شده بود تا هستی ما را از بين ببرد و ما را در اسارت تاريخی خود قرار دهد، نا اميدمان می‌کرد؛ اما اميدی به دست توانمند آحاد ملت ما در دل مردم و آيندگان كاشته شد كه در نتيجه آن موفق شديم تجاوز و تجاوزگری را از مملکت مان پاک كنيم.

وی با اشاره به حضور دانشجويان در هشت سال جنگ تحميلی ادامه داد: حضور دانشجويان در دفاع مقدس باعث شد در ميان اقشار مختلف مردم يک حركت اميدوارانه ايجاد شود تا بتوانيم به پشتوانه همين مردم بر دشمنی كه طی اظهارات صريح و روشن گفته بود ما آمده‌ايم كه بمانيم، با رشادت‌ها و ایثارگری های جوانان اين مملكت فائق آييم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان بيان كرد: دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ايران بوده و ما تا ابد و تا زمانی كه چرخه توسعه و پيشرفت ادامه دارد، بايد قدردان خدمات گذشتگان باشيم و آنها را عزيز بداريم.

وى در پایان خطاب به شركت كنندگان دوره یاد آور شد: اين فرصت را غنيمت بشماريد و نهايت استفاده رو ببريد تا در جهت حفظ آرمان‌های امام و كار تشكيلاتی ثابت قدم باشيد.
:
:
:
آخرین اخبار