تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۵۴۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نانوایی‌ها کارتخوان نصب کنند تشویقی بگیرند
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان: نانوایی‌هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می‌گیرند.
 سید سعید حسینی نژاد   در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان گفت: نانوایی‌های استان در حال رصد و نظارت هستند و نانوایی‌هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می‌گیرند، اما باید این مساله پیگیری و به ۱۰۰ درصد برسد و همه کارتخوان‌ها نصب شود.

او می‌گوید: بر اساس آماری که در سامانه شاپرک تایید شده و به بانک سپه تحویل داده شده است، در ۹۶ درصد نانوایی‌ها کارتخوان نصب شده است و با پیگیری‌های فرمانداران شهرستان ها، برای ۴ درصد مابقی نیز کارتخوان نصب خواهد شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان  ادامه داد: برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان کارتخوان نصب شده است و همکاران باید آن‌ها را روزانه رصد کنند که چه کسانی از کارتخوان استفاده می‌کنند و چه کسانی استفاده نمی‌کنند.

آقای حسینی نژاد گفت: گزارش‌ها را روزانه با جزئیات کامل به ما اعلام کنید که با نامه کتبی به فرمانداری‌ها اعلام کنیم که پیگیری کنند و طی مکاتباتی با فرمانداری‌های شهرستان ها، این مساله پیگیری خواهد شد.

او ادامه داد: مورد دیگری در خصوص مابقی نانوایی‌ها که حدود ۵۰۰ نفر هستند که منتظر آن‌ها هستیم و احتمال می‌دهیم که مشکلات آن‌ها بیشتر باشد و در این مدت بررسی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است و باید برای این مساله فرصت زمانی تعیین شود و تا پایان هفته تمام این مشکلات باید حل شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان  گفت: به زودی موضوع توزیع آرد وفروش نان به شیوه قبل ممنوع می‌شود و طبق گزارشی که در کل کشور ارائه شده است، عملکرد نصب کارتخوان برای نانوایی‌ها بالای ۹۰ درصد است و باید تلاش کنیم تا پایان این هفته همه کارتخوان‌ها نصب شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار