تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۵۴۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات فنی جایگاه‌های سوخت شهرستان شوش برطرف شود
 سرپرست فرمانداری شهرستان شوش بر رفع سریع مشکلات جایگاه داران این شهرستان سوخت تاکید کرد و گفت: قطعات مورد نیاز جایگاه‌های سوخت باید در اختیار آنها قرار بگیرد.

  عصر امروز یکشنبه نشست بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت شهرستان شوش با حضور سرپرست فرمانداری، مدیر تأمین و توزیع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان، مدیران جایگاه‌های سوخت و دیگر مسئولان شهری در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

جایگاه داران در این نشست خرابی و نبود قطعات موردنیاز را از اصلی‌ترین مشکلات خودشان دانستند و اظهار کردند: پس از سال‌ها صدای ما در این شهر شنیده شد. بیش از ۱۰ سال است که مدیران جایگاه‌های سوخت دور هم در همچنین نشستی جمع نشده‌اند.

به گفته جایگاه داران، نبود قطعات مورد نیاز باعث شده تا نازل‌های خراب سکوهای سوخت‌گیری را نتوانند آنها را تعمیر کنند.

آنها گفتند: قطعه جدیدی برای جایگزین کردن وجود ندارد و فقط قطعات خراب را توسط شرکت پشتیبان تعمیر می‌کنند و به جایگاه دیگر می‌فرستند اما همان جا هم این قطعه بعد از چند روز دچار خرابی می‌شود.

«محمود عیدانی» سرپرست فرمانداری شهرستان شوش در این نشست بر رفع سریع مشکلات جایگاه داران سوخت تاکید کرد و گفت: این روزها شهروندان شوشی گلایه‌مندند چرا که به دلیل ایرادات فنی و خرابی نازل‌های جایگاه‌های سوخت روند سوخت‌گیری زمان‌بر شده و صف‌های طولانی نیز ایجاد می‌شود.

وی گفت: قطعات مورد نیاز جایگاه‌های سوخت باید تأمین شود و نباید جایگاهی بخاطر یک قطعه تعطیل بشود.

عیدانی خواستار تأمین سوخت مورد نیاز این شهرستان شد و گفت: همه جایگاه‌های سوخت باید هیچ گونه وقفه‌ای در سوخت‌گیری خودروها نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش خواستار رفع مشکل برق جایگاه‌های سوخت بنزین و جایگاه‌های CNG شد و افزود: موضوع برق یکی از مشکلات جایگاه‌های سوخت است که از اداره برق انتظار می‌رود نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کند.

«حمید مشایخی» مدیر تأمین و توزیع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان ضمن شنیدن مشکلات جایگاه داران شوش اظهار کرد: علاوه بر پیگیر تأمین قطعات مورد نیاز جایگاه‌های شهرستان شوش اگر قرار بود قطعه‌ای به شهرستانی داده شود، شوش را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی گفت: هفت خودروی نفتکش برای تأمین سوخت مورد نیاز شهرستان شوش اختصاص داده می‌شود تا مشکلی در تأمین سوخت ایجاد نشود.

  این روزها خرابی برخی نازل‌های سکوهای سوخت‌گیری پمپ‌بنزین‌های سطح شهر شوش باعث بروز مشکلاتی چون تشکیل صف‌های طولانی و زمان‌بر شدن روند سوخت‌گیری شده که در پی آن باعث نارضایتی شهروندان شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار