تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۵۴۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید پیچ و مهره کیلویی از صنعت گستر سامان
خرید پیچ و مهره کیلویی صنعتی شامل انواع پیچ آلن سرتخت، کله قارچی، مغزی، گل کوتاه و غیره در تهران و تمامی شهرستان ها توسط تولید کننده صنعت گستر سامان
 

امروزه در تمام امور اجرایی در هر کسب و کاری از جمله ساخت قطعات خودرو، ساختمان سازی، ماشین سازی صنعتی و هر قطعه ه­ای که از اتصالات متعددی برخوردار باشد؛ پیچ و مهره­ ها کاربرد دارند. لازم به ذکر است نقطه اتصالات دو قطعه دقیقا از نقاط شکست سازه تلقی می­شود؛ به همین سبب الزامی است پیچ و مهره ­ها از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار باشند. همواره یکی از دغدغه ­های مشتریان و متقاضیان عزیز جهت خرید پیچ و مهره کیلویی انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان است. خرید پیچ و مهره کیلویی از صنعت گستر سامان به دلیل اینکه تولیدکننده و واردکننده پیچ و مهره هستند، یکی از مهم ترین اقدامات در ساخت یا اتصال سازه می­باشد.

صنعت گستر سامان در دسته فروشگاه­ های اینترنتی قرار دارد که از هر جانب محصولات را ضمانت کرده و در ازای خرید، ضمانت بازگشت وجه لحاظ کرده است. جهت خرید مطمئن پیچ و مهره کیلویی بهتر است به فروشگاه­ دیجیکالا، ترب، ایلماز و صنعت گستر سامان مراجعه نمائید.

images_1660409748.jpg

انواع پیچ و مهره کیلویی

پیچ و مهره کیلویی در انواع مختلفی جهت کاربردهای متعدد طراحی و تولید می­شوند. با توجه به استاندارهای جهانی طراحان متخصص صنعت گستر سامان همراه با بهترین متریال روز دنیا پیچ و مهره­ها را در انواع مختلف تولید می­کنند. یکی از پرکاربردترین انواع پیچ و مهره کیلویی شش گوشه می­باشد که در بازار بسیار پرفروش هستند. در خرید پیچ و مهره کیلویی از صنعت گستر سامان ، وزن تمام پیچ و مهره­ ها در اندازه و ابعاد مختلف محاسبه می­شود و به ازای هر یک کیلو قیمت گذاری شده­اند. همچنین تفاوت خرید از یک فروشگاه معمولی با یک شرکت تولیدکننده و واردکننده مانند صنعت گستر سامان ارائه قیمت­های بسیار مناسب و مقرون به صرفه در تیراژ بالا است.

images_1660409794.jpg

قیمت پیچ و مهره کیلویی

قیمت پیچ و مهره کیلویی یکی از مهم ترین مراحل در پروسه خرید ابزارآلات می­باشد. تعیین قیمت پیچ و مهره ارتباط مستقیم با نوع ساختار دارد. به عنوان مثال پیچ و مهره­های گاوانیزه که برای جلوگیری از فرسایش آبکاری می­شوند، قیمت متفاوتی نسبت به پیچ خودکار دارند. پیچ و مهره گاوانیزه از دو نوع سرد و گرم تشکیل شده­اند که هرکدام نسبت به درجه مقاومت و استحکام قیمت گذاری می­شوند. همچنین کاربرد پیچ خودکار استفاده در سطح قطعات است که معمولا نیاز حفره اولیه ندارند. معمولا پیچ خودکار در اتصالاتی که به یک سمت قطعه دسترسی داریم مانند پلاستیک یا چوب بسیار مناسب است. لازم به ذکر است ساختار برخی از پیچ­های خودکار دقیقا برای استفاده در آهن و فولاد طراحی شده ­اند.

هدف از خرید پیچ و مهره کیلویی از صنعت گستر سامان

در بسیاری از موارد ممکن است برای مشتریان عزیز سوال ایجاد شود که  هدف از خرید پیچ و مهره کیلویی چیست؟

فرض بر اینکه شما صاحب یک کارگاه بزرگ هستید که در شبانه روز با قطعات و ماشین آلات صنعتی سر و کار دارید. با توجه به اینکه تمام قطعات یک ماشین صنعتی مصرفی است و بر اثر گذر زمان دچار فرسایش ­می­شود، مهم ترین بخش در کیفیت عملکرد یک دستگاه صنعتی اتصالات آن می­باشد و اگر اتصالات دچار مشکل شود تمام خط تولید از کار می­افتد. بخش عظیمی از این اتصالات را پیچ و مهره­ها تشکیل می­دهند. شرکت تولیدکننده و واردکننده پیچ و مهره صنعت گستر سامان این فرصت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا پیچ و مهره دلخواه متقاضیان در تیراژ و تعداد بالا به همراه قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه دهد. بدیهی است که براورد قیمت در خرید پیچ و مهره کیلویی بسیار کمتر از پیچ و مهره دونه­ای محاسبه می­­شود. همچنین با توجه به اینکه پیچ­ها از انواع مختلفی مانند پیچ آلن ، خودکار، استیل، پیچ استوانه­ای، سرخزینه و گاوانیزه تشکیل می­شوند و هر کدام هم به چند دسته تقسیم شده­اند؛ با مراجعه به صنعت گستر سامان به راحتی انواع پیچ و مهره را به صوت کیلویی سفارش دهید.

images_1660409824.jpg

کاربرد پیچ و مهره سیاه کیلویی

با رشد صنعت و فناوری، پیچ و مهره سیاه کاربردها و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به عنوان مثال پیچ و مهره سیاه کاربردهای زیادی در صنایع پل سازی، ساختمان سازی، صنایع نفت و گاز و... دارد. این نوع پیچ و مهره هم دقیقا همانند گونه­های قبلی انواع مختلفی دارد که فروشندگان یا به صورت کیلویی یا به صورت انبوه به فروش می­رسانند.

سخن پایانی

با توجه به انواع پیچ­ها و کاربردهای مختلفی که در صنایع گوناگون دارند، اگر قصد خرید پیچ و مهره تعداد بالا را دارید، بهترین گزینه خرید کیلویی می­باشد. همانطور که بیان شد در خرید پیچ و مهره کیلویی هم تعداد بیشتری لحاظ می­شود هم قیمت­ها بسیار پایین تر از حد معمول محاسبه شده­اند. جهت ارتباط با صنعت گستر سامان و دیدن از انواع پیچ و مهره به لینک مراجعه نمائید.

شما چه تجربه­ای در خرید پیچ و مهره کیلویی کسب کرده­اید؟ چه نوعی از پیچ­ها بیشتر مورد نیازتان است؟ با ما به اشتراک بزارید. 

:
:
:
آخرین اخبار