تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۵۴۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلینیک فوق تخصصی جراحی عروق در بیمارستان شهید بهشتی آبادان راه‌اندازی شد
  رییس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی آبادان گفت: کلینیک فوق تخصصی جراحی عروق در این مرکز درمانی راه‌اندازی شد. 

دکتر آرمین خالق‌جو روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به مشکلات بیماران و نیاز این شهرستان، برای نخستین بار در آبادان، کلینیک فوق تخصصی جراحی عروق در محل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید شاملی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی آبادان راه‌اندازی شد. 

وی با بیان اینکه خدمات کلینیک فوق تخصصی جراحی عروق با تعرفه دولتی به بیماران ارایه می‌شود، اضافه کرد: پنجشنبه هر هفته، ساعت ۱۰ صبح این کلینیک برای مراجعه افراد دایر است. 

خالق‌جو ادامه داد: با راه اندازی کلینیک فوق تخصصی جراحی عروق در این شهرستان و حضور فوق تخصص این رشته در منطقه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان، خدمات درمانی جراحی بیماران دیالیزی، جراحی بیماران با انسداد عروقی و زخم‌های دیابتی‌، بیماری‌های مربوط به عروق شکمی و اندام‌ها، تعبیه کاتتر شیمی درمانی و پورت ها و درمان زخم های عروقی و جراحی واریس در این مرکز درمانی به بیماران ارایه می‌شود و مشکلات و هزینه ناشی از اعزام بیماران برطرف خواهد شد.

بیمارستان شهید بهشتی آبادان ، در سال ۱۳۲۸ با نام شیر و خورشید سرخ ، زیر نظر هلال احمر تاسیس شد. بیمارستان شهید بهشتی آبادان، زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همچنین در سال ۱۳۹۸ ، رتبه آموزشی دریافت کرد و هم اکنون ۱۴۶ تخت فعال دارد.

شهروندان آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار