تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۵۴۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمله علیرضا دبیر به هیات اجرایی کمیته المپیک
 رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که من بیشترین نقد را به هیات اجرایی کمیته المپیک داشته‌ام، گفت: در چند روز آینده درست و حسابی از خجالت آقایان درمی آیم.

علیرضا دبیر در مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خوزستان که امروز بیستم مردادماه در اهواز برگزار شد، در پاسخ به سؤال ایسنا درباره حضور غیرقانونی نصیرزاده در هیات رئیسه فدراسیون کشتی، اظهار کرد: غیرقانونی؟ چه چیز این موضوع غیرقانونی است؟ او عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی است.

  وی ادامه داد: اساسنامه فدراسیون کشتی کاملاً فرق دارد و این اساسنامه در دوره من نیز مصوب نشده و اساسنامه ای است که به هیات رئیسه جهانی رفته است و بر اساس همان اساسنامه هیات رئیسه، آقای نصیرزاده عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی است و به این‌که او رئیس فدراسیون بدنسازی است، کاری نداریم و امیدوارم اعضای مجمع هم به او اعتماد کنند و در هیات اجرایی بتواند هم به ورزش و هم به کشتی کمک کند.

رییس فدراسیون کشتی در پاسخ به سؤال دیگر ایسنا در خصوص تعداد بالای کاندیداها برای انتخابات کمیته اجرایی المپیک، گفت: من حتماً در خصوص مجمع انتخابات کمیته المپیک صحبت خواهم کرد و من بیشترین نقد را به این کمیته داشته ام و انشاءالله در چند روز آینده یک صحبت درست و حسابی در این زمینه خواهم داشت و از خجالت آقایان درمی آیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار