تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۵۴۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریمپ ایسیو خودرو 206 در مرکز کاراک
 ریمپ خودرو 206 با ایسیو بوش 7.4.4 با دریچه گاز برقی ( ME 7.4.4 ) برای افزایش سرعت و قدرت این خودرو ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف، صورت میگیرد. اما هزینه ریمپ 206 چقدر است؟ میزان بهبود 206 پس از ریمپ چقدر است؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد .

 

آیا ریمپ 206 انحصاری است یا شرکت های دیگر نیز آن را انجام میدهند؟

از فرانسه تا ایران و از ایران تا چین ریمپ ایسیو برای این خودرو انجام میشود و هر شرکت به صورت منحصر به فرد آن را انجام میدهد یعنی شما نمیتوانید ریمپ شرکت کاراک را با شرکت های ریمپ کار دیگر در ایران یا فرانسه مقایسه کنید هر چند که ما قسمتی از علم خود را از آموزش دهندگان فرانسوی یاد گرفته ایم ولی با تجربه و شرایط ایران آن را تطبیق داده ایم.

ریمپ ایسیو چیست ؟

عمل ریمپ ای سی یو این است که ابتدا پردازنده ECU را از نقشه استاندارد خودرو خوانده و سپس پارامترهای مختلف را در آن نقشه تنظیم کنید. به عنوان مثال: فشار سوخت، فشار تقویت (موتورهای توربوشارژ) و پیشروی احتراق. هنگامی که این فرآیند به درستی انجام شود، عملکرد موتور را با موفقیت بهبود می بخشد .

ریم مپ ECU ارقام قدرت و گشتاور را بهبود می بخشد، پاسخ دریچه گاز را افزایش می دهد و باند قدرت را افزایش می دهد و در نتیجه موتوری انعطاف پذیرتر و رانندگی بسیار تیزتر ایجاد می کند.

یکی دیگر از مزایای مهم ریمپ کاهش مصرف سوخت است.

در مرکز ریمپ ایسیو کاراک برای انواع 206 ها خدمات ریمپ اختصاصی تعریف شده است که مطابق فهرست زیر شرح داده خواهد شد:

· 206 تیپ 1

· 206 تیپ 2

· 206 تیپ 3

· 206 تیپ 4

· 206 تیپ 5

· 206 تیپ 6

· sd 206

· 206 زیمنس

· s2000 206

· 206 غرب استیل

· ME17 206

· 206 7.4.5

 

چگونه از برتر بودن ریمپ 206 در کاراک مطمئن شویم ؟

ما برای انجام کار خود ضمانت میدهیم ، به این معنا که مشتری پس از رضایت از کار هزینه پرداخت میکند و به وی گارانتی کتبی میدهیم ، یعنی حدود 90 روز فرصت تست میدهیم تا از کاری که برایش انجام شده اطمینان حاصل کند. جدا از این ما از نرم افزارهای ارجینال جهت تغییر کد های ایسیو استفاده میکنیم زیراکه بعضی از نرم افزارهای کپی یا ایرانی بعضی کد ها را تغییر نمیدهند و یا اینکه به دلخواه قسمتی را عوض میکنند ! آیا در کاراک آموزش ریمپ 206 را میدهیم ؟ پاسخ خیر است ، علم ما عزیز و سرمان شلوغ میباشد لذا فرصت آموزش ریمپ ECU را نداریم.

هزینه ریمپ ایسیو بوش خودرو

206 هزینه ریمپ 206 با ایسیو بوش 7.4.4 ، 500 هزار تومان است برای اطلاعات بیشتر بایستی با تعمیرگاه چیپ تیونینگ کاراک تماس بگیرید و یا به آدرس تعمیرگاه برای بررسی مراجعه فرمایید ، همچنین در صورتی که نوع ایسیو خود را میدانید برای استعلام قیمت به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ 206

:
:
:
آخرین اخبار