تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۵۴۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حوادث رانندگی در گتوند ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  رییس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: حوادث رانندگی روز چهارشنبه در گتوند منجر به مصدومیت ۹ نفر شد.

عیسی بشیری با بیان اینکه امروز چهار حادثه منجر به مصدومیت رخ داد، افزود: حادثه واژگونی خودروی پراید در گتوند ساعت ۱۳:۱۲ دقیقه ظهر در جاده گتوند-شوشتر حد فاصل شهرجنت مکان به روستای کوشکک به این مرکز اعلام شد که ۲ پسر بچه ۶ و ۱۰ ساله در این حادثه مصدوم و به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند اعزام شدند.

وی ادامه داد: واژگونی خودروی سواری در سه راهی گتوند در ساعت ۱۳:۲۲ دقیقه ظهر امروز به این مرکز اعلام شد که در این حادثه یک زن ۲۱ ساله مصدوم شد.

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند بیان کرد: مصدوم این حادثه پس از انتقال توسط همراهان به پایگاه جاده ای سه راهی گتوند، به علت بدحال بودن به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اعزام شد.

بشیری گفت: حادثه واژگونی خودروی سمند در حوالی روستای رودنی بخش عقیلی گتوند ساعت ۲۰:۳۴ دقیقه چهارشنبه شب به این مرکز اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار مرد مصدوم شدند، ادامه داد: مصدومان ۱۸،۱۷،۱۶ و ۳۸ ساله بودند که برای درمان با ۲ آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده‌ شدند.

رییس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند اظهارداشت: حادثه رخ به رخ شدن ۲ موتور سوار در بلوار شهرداری گتوند در ساعت ۲۲:۱۲ دقیقه چهارشنبه شب به این مرکز اعلام شد.

وی افزود: ۲ مرد حدود ۲۲ ساله در این حادثه مصدوم به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده‌ شدند.

علت حوادث رخ داده در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا ساماندهی، ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده‌های حادثه خیز شهری، بین شهری و روستایی گتوند از مطالبات مهم شهروندان از مسوولان ذیربط است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار