تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۵۴۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش نگذارد نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان تغییر کند

  رئیس هیات فوتبال باوی درباره مطرح شدن تغییر نام تیم فوتبال استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان، گفت: انتظار ما از آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان این است، همان طور که مدیرکل سابق به خاطر مردم ملاثانی ایستادگی کرد و نگذاشت استقلال از شهر ملاثانی خارج شود، او هم طرف حق را بگیرد و نگذارد نام استقلال ملاثانی تغییر کند.

عبدالرضا حمیدی در گفت وگو با ایسنا درباره صحبت مطرح شده در خصوص تغییر نام تیم فوتبال استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان، اظهار کرد: همان طور که همه می دانند استقلال ملاثانی با مشقت فراوان طی چند سال توانسته است روی پای خود بایستد و تمام هزینه های آن را مسئولان استان و شهرستان ملاثانی و یک سری افراد ورزشی خیر و علاقه مند به تیم پرداخت کرده اند. همه کمک کرده اند زیرا این تیم واقعاً حامی نداشت.

وی ادامه داد: اما یک سری افراد سودجو و دلال که همه مردم نیز کار این آقایان را می دانند اکنون به دنبال کارهای دیگری هستند. آیا کسی می پذیرد تیمی که سال ها هزینه آن توسط مردم و مسئولان پرداخت شده است، امتیازش از همین مردم گرفته شود و تغییر نام دهد؟ در حالی که تنها تفریح مردم ملاثانی و جوانان آن، همین ورزش و تیم استقلال ملاثانی است. آیا درست که این تیم شرایط دیگری پیدا کند؟ هر چند مطمئنم که مسئولان خوزستانی اجازه چنین کاری را نمی دهند.

رئیس هیات فوتبال باوی گفت: حتی سید کریم حسینی نماینده مجلس عنوان کرد که استقلال ملاثانی خط قرمز ما است و اجازه نمی دهیم این امتیاز از شهر ملاثانی گرفته شود و حتی قرار شد این مشکل به نوعی حل شود و امتیاز برای شهر بماند و حتی شورای تأمین شهر هم عنوان کرد مالکیت تیم برای هر کسی هم که باشد اجازه خروج امتیاز از این شهر را نمی دهیم. اکنون تمام مسئولان در تلاش هستند که استقلال ملاثانی با همین نام به کار خود ادامه دهد تا مشکلات موجود حل شود. 

وی خاطرنشان کرد: تیم استقلال ملاثانی با عملکردی که فصل گذشته داشت اکنون به یک برند تبدیل شده است و مردم شهر باوی و حتی تماشاگران خوزستانی عاشق این تیم هستند زیرا همه مظلومیت و نداری این تیم را می دانند. ضمن اینکه با بازیکنان بومی در لیگ یک شرکت می کند و آیا سزاوار است که حق این مردم و جوانان ضایع شود؟ 

حمیدی بیان کرد: به هر حال نمی شود این مردم و مسئولان هزینه های تیم  را پرداخت کرده باشند و بعد لذت تیم را فرد دیگری ببرد. انتظار ما این است که همه کمک دهند تا استقلال ملاثانی پابرجا بماند. 

رئیس هیات فوتبال باوی درباره حمایت های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای ادامه حیات استقلال ملاثانی با همین نام در لیگ یک کشور نیز گفت: طی سال های گذشته آقای حیدری مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوستان زحمات بسیاری برای پابرجا ماندن تیم استقلال ملاثانی انجام داد و اکنون طبق آنچه شنیده ایم مدیرکل جدید هم قول داده است به نوعی این مشکل را به صورت مسالمت آمیز حل کند تا استقلال ملاثانی با همین نام و در همین شهر باقی بماند. اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این سال ها کمک حال بوده است و می داند استقلال حق مردم ملاثانی است. انتظار ما از آقای بنی تمیم که خود از قهرمانان ملی کشور و استان بوده این است که طرف حق را بگیرد و برای مردم استان خود به حق ایستادگی کند. از او می خواهیم همان طور که آقای حیدری به خاطر مردم ملاثانی ایستادگی کرد و نگذاشت استقلال از شهر ملاثانی خارج شود، او هم همین کار را انجام دهد و طرف حق را بگیرد و به مردم ملاثانی کمک کند و نگذارد نام استقلال ملاثانی تغییر کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار